Beantwoord

Travel & Surf voucher

• 21 oktober 2016
  • 9 reacties
  • 238 Bekeken

• is aangemoedigd
  • 0 reacties
Zit nu in Spanje travel en surf voucher gisteren geactiveerd maar hij werkt niet!
icon

Beste antwoord door Mitch 24 oktober 2016, 14:35

Hoi Poos,

Welkom op ons forum. Ben je op een (korte) vakantie of heeft je bezoek een ander doeleinde? Betreft het een voucher voor de Travel & Surf pas die je hebt besteld via T-Mobile Extra? We ontvangen meerdere signalen dat het activeren van de voucher mislukt. Ik heb een S-pas voor je geactiveerd en de kosten (€4,99) gecrediteerd. Dit kun je op je volgende factuur terugzien onder 'Bedrag in uw voordeel'.

Op deze pagina kun je overigens per land zien met welke netwerken je verbinding kunt maken. Zorg ervoor dat je roaming actief hebt op je toestel. Als je de meest recente versie van iOS op je toestel hebt geïnstalleerd is het volgende niet van belang. Met een andere versie dien je ook even te controleren of je de optie 'EU Internet' uit hebt staan. Het klinkt wat tegenstrijdig, maar deze optie ingeschakeld hebben zorgt ervoor dat je geen gebruik kunt maken van data in de EU.

Mocht het een vakantie zijn (en dat hoop ik natuurlijk), dan wens ik je nog een heel fijn verblijf. Laat je even weten of je gebruik kunt maken van internet?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hoi Poos,

Welkom op ons forum. Ben je op een (korte) vakantie of heeft je bezoek een ander doeleinde? Betreft het een voucher voor de Travel & Surf pas die je hebt besteld via T-Mobile Extra? We ontvangen meerdere signalen dat het activeren van de voucher mislukt. Ik heb een S-pas voor je geactiveerd en de kosten (€4,99) gecrediteerd. Dit kun je op je volgende factuur terugzien onder 'Bedrag in uw voordeel'.

Op deze pagina kun je overigens per land zien met welke netwerken je verbinding kunt maken. Zorg ervoor dat je roaming actief hebt op je toestel. Als je de meest recente versie van iOS op je toestel hebt geïnstalleerd is het volgende niet van belang. Met een andere versie dien je ook even te controleren of je de optie 'EU Internet' uit hebt staan. Het klinkt wat tegenstrijdig, maar deze optie ingeschakeld hebben zorgt ervoor dat je geen gebruik kunt maken van data in de EU.

Mocht het een vakantie zijn (en dat hoop ik natuurlijk), dan wens ik je nog een heel fijn verblijf. Laat je even weten of je gebruik kunt maken van internet?
Ik ziet nu in Spanije. Ik heb een voucher voor punten gewisseld maar hij is werkt niet. Hoe kan ik deze problemen oplossen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Olesia,

Welkom op ons forum! Hoe is het weer in Spanje? Vast een stuk beter dan de kou hier. :)

Zou je aan kunnen geven waar het precies verkeerd gaat? Heb je de WiFi uitgeschakeld en ga je erna naar https://www.t-mobile.nl/roamingstatus? Als het goed is krijg je daar de mogelijkheid om de code te verzilveren. Ik heb ook nog gekeken of er wellicht blokkades staan op het gebruik in het buitenland, maar dat is niet het geval.

Ik hoor graag waar het precies verkeerd gaat en hoop dat het alsnog lukt om via bovenstaande manier de pas te activeren!
Mijn travel en surf voucher tegoed werkt niet. Ik heb de code in België ingewisseld. Het tegoed stond echter niet in het overzicht van de app als tegoed. Nu na de 2 dagen zijn is mijn data op en kan ik niet mijn met punten gekochte Mb's gebruiken. Heel vervelend, zeker omdat deze manier van contactzoeken kennelijk de enige is om dit aan te geven. Ik was, dacht ik, goed voorbereid op reis gegaan... Wanneer gaat dit opgelost worden? Of moet ik nu alsnog een aanvullen kopen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Neshuurman,

Ik zie inderdaad dat de Travel & Surf pas niet is toegevoegd en dus heb ik deze zelf geactiveerd voor je. Je kan vanaf nu gebruik maken van de pas. Op je factuur zie je straks dat de M-bundel is toegevoegd en dan zie je ook dat ik de kosten daarvan heb vergoed.

Hopelijk is alles naar wens en ik wens je nog een fijne tijd daar. 🙂
Het is niet in orde! Er is een M-bundel toegevoegd waarvoor €14,99 in rekening is gebracht. Dus in totaal ben ik nu 19,99 kwijt doordat de voucher niet werkt...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Neshuurman,

De €14,99 heb ik gister al vergoed en het zal zichtbaar zijn op je factuur. Op My T-Mobile zie je inderdaad staan dat de pas is toegevoegd voor €14,99, maar geen zorgen, je betaalt er niet voor. De vergoeding is niet zichtbaar op My T-Mobile.

Werkt de pas verder wel naar behoren?
De pas die jij hebt toegevoegd heb ik niet gebruikt. Wel de pas die ik voor €5,- heb gekocht omdat de voucher niet werkte.
Momenteel staat de nieuwe bundel al in My T-Mobile, en kan ik niet zien wat de factuur gaat worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Neshuurman,

Jammer dat je die pas niet hebt gebruikt. Je hebt de pas gratis van mij gekregen omdat ik je tegemoet wilde komen. Dit zal straks allemaal duidelijk zijn wanneer je nieuwe factuur zichtbaar is op My T-Mobile. De kosten die ik heb vergoed zijn namelijk niet zichtbaar bij je verbruikstatus, maar wel op je factuur. Mocht je tegen die tijd nog vragen hebben over je factuur dan hoor ik het graag.

Reageer