Beantwoord

Travel & Surf werkt niet

• 26 april 2016
  • 4 reacties
  • 224 Bekeken

Goedemiddag,

Vorige week was ik in het buitenland en wilde gebruikmaken van Travel & Surf. Ik kreeg inderdaad een SMS bij aankomst, mijn roaming stond aan maar op geen enkele manier kreeg ik verbinding met het internet om een Travel & Surf pas aan te schaffen, heel vervelend. Heb het dus de gehele reis maar met wifi moeten doen (ik wilde ivm met onverwachts hoge kosten ook niet mijn roaming maar aan laten staan om te kijken wanneer het wel zou werken...).
Het vooraf aanschaffen van de travel & surf werkte m.i. beter, dan weet je vooraf waar je aan toe bent..

Enig idee waarom het niet werkte bij mij?
icon

Beste antwoord door Amy 27 april 2016, 09:23

Hey Caro-line,

Ik ben net direct ons systeem ingedoken om te zien wat er aan de hand was en er was een klantverzoekblokkade actief op data roaming. Hierdoor was het niet mogelijk om een Travel & Surf-pas aan te schaffen. Deze blokkade was al actief sinds 2011! Uiteraard heb ik de blokkade direct voor je verwijderd. Verder hoef je je niet druk te maken over kosten door dataroaming. Wanneer er geen T&S-pas actief is kan er ook geen verbinding met internet gemaakt worden in het buitenland buiten de bundel. Alle informatie over dataroaming vind je in dit uitgebreide blog. 🙂

Verder snap ik dat je er misschien een beetje van baalt dat de mb's uit je nationale bundel in jouw geval niet geldig zijn in Europa. Maar daar hebben we natuurlijk over nagedacht en we hebben het mogelijk gemaakt om al eerder gebruik te gaan maken van Stel Samen & Stel bij. Meer informatie over het overstappen naar het nieuwe prijsplan vind je in dit forumtopic.

Wil je het laten weten als we je verder nog ergens mee kunnen helpen? Dat doen we graag! (Ook op koningsdag! 😉 )
Bekijk origineel

4 reacties

Ik vind het overigens ook jammer dat alleen de klanten met een "Stel Samen & Stel Bij abonnement" hun MB's mogen meenemen naar het buitenland. Maak dat dan beschikbaar voor al je klanten denk ik dan..
Reputatie 7
Badge +15
Hey Caro-line,

Ik ben net direct ons systeem ingedoken om te zien wat er aan de hand was en er was een klantverzoekblokkade actief op data roaming. Hierdoor was het niet mogelijk om een Travel & Surf-pas aan te schaffen. Deze blokkade was al actief sinds 2011! Uiteraard heb ik de blokkade direct voor je verwijderd. Verder hoef je je niet druk te maken over kosten door dataroaming. Wanneer er geen T&S-pas actief is kan er ook geen verbinding met internet gemaakt worden in het buitenland buiten de bundel. Alle informatie over dataroaming vind je in dit uitgebreide blog. 🙂

Verder snap ik dat je er misschien een beetje van baalt dat de mb's uit je nationale bundel in jouw geval niet geldig zijn in Europa. Maar daar hebben we natuurlijk over nagedacht en we hebben het mogelijk gemaakt om al eerder gebruik te gaan maken van Stel Samen & Stel bij. Meer informatie over het overstappen naar het nieuwe prijsplan vind je in dit forumtopic.

Wil je het laten weten als we je verder nog ergens mee kunnen helpen? Dat doen we graag! (Ook op koningsdag! 😉 )
Hi Amy,

Thanks voor je snelle reactie en voor het opheffen van de blokkade! Geen idee waarom die blokkade erop zat.. Dank ook voor je info over roaming in het buitenland, goed om te weten dat zolang er geen travel&Surf pas is, er geen kosten gemaakt worden. Daar was ik namelijk bang voor!

Overstappen naar Stel Samen & Stel bij is op dit moment voor mij niet heel voordelig denk ik, maar toch dank voor de info.

Hoop dat je een fijne koningsdag hebt gehad!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Caro-line,

Graag gedaan natuurlijk! Ik vermoed dat de blokkade er ooit eens op is gezet toen dataroaming nog wel kosten met zich mee kon brengen zonder buitenlandbundel. Ik ben blij dat ik het heb kunnen verduidelijken voor je. 🙂

Ik heb de bloemetjes gisteravond nog wel even buiten gezet hoor! 😉 Jij ook een fijne koningsdag gehad?

Reageer