Beantwoord

Travel & surf werkt niet

• 10 februari 2017
  • 2 reacties
  • 230 Bekeken

Hallo t-mobile,
Sinds kort heb is mijn nieuwe abonnement geactiveerd en hierin zit als het goed is travel & surf.
Maar wanneer ik buiten Nederland in Europa ben heb ik geen internet.
Hoe kan ik dit oplossen?

Vriendelijke groet
Rachelle
icon

Beste antwoord door Dolphin 11 februari 2017, 00:50

Goedeavond Rachelle B.,

Travel & surf is een aparte dienst die je afneemt als je in het buitenland bent. Zodra je in het buitenland bent, krijg je een sms met daarin de informatie hoe dit te activeren. Het kan ook met de travel & surf app op je telefoon.

Let er wel op dat je internet in het buitenland aan hebt staan. Als je dit geblokkeerd hebt, kun je geen gebruik maken van internet in het buitenland. Je kunt dit nakijken door in te loggen bij My T-mobile. Daarna kies je links in het menu 'Gegevens & Instellingen'. Je vindt de ingestelde blokkades dan onder het kopje 'blokkades'.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Goedeavond Rachelle B.,

Travel & surf is een aparte dienst die je afneemt als je in het buitenland bent. Zodra je in het buitenland bent, krijg je een sms met daarin de informatie hoe dit te activeren. Het kan ook met de travel & surf app op je telefoon.

Let er wel op dat je internet in het buitenland aan hebt staan. Als je dit geblokkeerd hebt, kun je geen gebruik maken van internet in het buitenland. Je kunt dit nakijken door in te loggen bij My T-mobile. Daarna kies je links in het menu 'Gegevens & Instellingen'. Je vindt de ingestelde blokkades dan onder het kopje 'blokkades'.
Hoi Rachelle, welkom op het klantenforum.

Een kleine correctie op het antwoord van Dolphin: je kunt de passen niet meer via de Travel & Surf app kopen, maar via de T-Mobile app. De Travel & Surf app is enkele maanden terug gestopt.

Dat is in dit topic aangekondigd. 🙂

Reageer