Beantwoord

Travel & Surfpas werkt niet

  • 20 september 2016
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Sinds gisteren heb ik geen toegang tot Internet met de Travel & surfpas. Gisteren had ik nog voldoende mb's . Vandaag verliep mijn eerste pas en heb ik een nieuwe M2 pas gekocht. Er Is goede verbinding maar ik kom niet on line. Dit bericht gaat via de WiFi van het motel in Mexican Hat.
icon

Beste antwoord door David 21 september 2016, 14:07

Hey Ikkomernietin,

Op het moment heb je ook nog genoeg MB's inderdaad. Het lijkt dus ergens anders mis te gaan. In ons systeem zie ik geen blokkade of betalingsachterstand. Het moet dus ergens verkeerd gaan bij de instellingen van je toestel of provider die je gebruikt.

Zou je de suggesties uit het eerste bericht van dit topic kunnen doornemen? Hier staat in wat je het beste kunt doen, zoals het nalopen van je instellingen en het handmatig switchen van je provider.

Mocht het nog niet gelukt zijn, kun je in dat topic ook laten weten wat je geprobeerd hebt en wat je bevindingen zijn. Dit topic gaat op slot om het overzicht te bewaren.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ikkomernietin,

Op het moment heb je ook nog genoeg MB's inderdaad. Het lijkt dus ergens anders mis te gaan. In ons systeem zie ik geen blokkade of betalingsachterstand. Het moet dus ergens verkeerd gaan bij de instellingen van je toestel of provider die je gebruikt.

Zou je de suggesties uit het eerste bericht van dit topic kunnen doornemen? Hier staat in wat je het beste kunt doen, zoals het nalopen van je instellingen en het handmatig switchen van je provider.

Mocht het nog niet gelukt zijn, kun je in dat topic ook laten weten wat je geprobeerd hebt en wat je bevindingen zijn. Dit topic gaat op slot om het overzicht te bewaren.