Beantwoord

Turkije niet in zone 1

Waarom zijn jullie de enige provider die Turkije niet meegenomen hebben in zone1. Dit is voor mij nu een reden om zodra ik kan over te stappen naar een andere provider. Helaas zit ik nog 2019 vast bij jullue masr had ik dit geweten dan was ik al overgestapt. Jammer ben al héél lang bij t mobile.
icon

Beste antwoord door Friesian_1 15 juni 2017, 09:00

Denk je echt dat TM de enige provider is die Turkije niet in zone 1 heeft? Als dat zo is dan vergis je je. Ik kan je dat met 200% zekerheid zeggen... Turkije zone 2.
Bekijk origineel

11 reacties

Denk je echt dat TM de enige provider is die Turkije niet in zone 1 heeft? Als dat zo is dan vergis je je. Ik kan je dat met 200% zekerheid zeggen... Turkije zone 2.
Turkije hoort niet tot de EU en zal waarschijnlijk ook nooit lid worden
Ik ben blij dat tmobile turkije buiten de zone1 houdt. Het zou tmobile namelijk veel geld gaan kosten om roamingkosten aan turkse providers te betalen, omdat veel turkse nederlanders daar gebruik van zouden maken. Dat zou tot een hogere abonnementsprijs van tmobileklanten kunnen leiden. Er zullen wat klanten weglopen, maar toch zullen de kosten voor tmobile lager zijn.
Bovendien vind ik dat een telecomprovider de samenwerking met een land dat censuur pleegt op internet zoveel mogelijk moet beperken.
Daar gaat het niet om in de vraag van sannie 🙂. Hoe zit het dan volgens jou, ook niet echt on topic, met het Verenigd (verscheurd) Koninkrijk?
Dit is totaal geen antwoord op mijn vraag. Ik respecteer je mening maar vind het gewoon jammer daar Vodafone en ik meen kpn het wel in hun pakket hebben meegenomen. Voor mij persoonlijk is dit toch wel een reden om over te stappen zodra ik kan.
Geen idee Frutjuh. Wie weet krijg je van t mobile hier ook wel een antwoord op.
De vraag van het VK was niet voor jou sannie.
Ook bij KPN Turkije niet zone 1

@moderator
Excuses voor het gebruik van een link van een collega provider.

Zie extra informatie. EU roaming
In deze landen internet, bel en sms je zoals thuis
Je bundel is te gebruiken in de volgende EU landen:

A Andorra, Azoren
B België, Bulgarije
C Canarische eilanden, Cyprus (Grieks gedeelte)
D Denemarken, Duitsland
E Estland
F Faeröer, Finland, Frankrijk, Frans Guyana
G Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe, Guernsey
H Hongarije
I Ierland, IJsland, Isle of Man, Italië
J Jersey
K Kroatië
L Letland, Litouwen, Liechtenstein, Luxemburg
M Madeira, Malta, Martinique, Mayotte, Monaco
N Nederland, Noorwegen
O Oostenrijk
P Polen, Portugal
R Réunion, Roemenië
S Saint Martin, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje
T Tsjechië
V Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk
Z Zweden, Zwitserland
De EU regulering geldt dus niet in bijvoorbeeld Turkije, Servië, de Nederlandse Antillen, Aruba en Curaçao.
Badge +13
Beste Sannie dit is een klant helpt klant forum en komen die er niet uit met elkaar zal met 24/48 uur een moderator meekijken.

Verder zover ik net kon vinden valt bij KPN Turkije niet in zone 1 er staat als je gaat kijken daar kosten vermeld.
Zoals Hakuin en Frutjuh melden zit Turkije niet in de EU maar zullen sommige providers het wel in de bundel doen.
Dit is totaal geen antwoord op mijn vraag. Ik respecteer je mening maar vind het gewoon jammer daar Vodafone en ik meen kpn het wel in hun pakket hebben meegenomen. Voor mij persoonlijk is dit toch wel een reden om over te stappen zodra ik kan.
Dan lees je niet goed. Turkije zit niet in de EU en de vermoedelijke reden waarom t_mobile Turkije niet ondersteund staat er ook in. Hóe meer landen T_mobile zou gaan toevoegen, hóe hoger kosten voor t_mobile zijn. En dat berekenen ze door in abonnementsprijs.
Zwitserland zit ook niet in zone1 en waarschijnlijk om de zelfde reden.
Dat weet ik ook wel dat Turkije niet lid is van de eu en dat waarschijnlijk ook nooit zullen worden. T Mobile verdient genoeg hoor aan onze abbo's en de huur van onze foons dus dat vind ik een slecht argument maar zoals met zoveel dingen in Nederland draait alles om geld en niet om klanten te behouden. Verder ben ik klaar met dit. Mijn antwoord heb ik. Jammer maar helaas zal ik mijn abbo hierom gaan opzeggen zodra dit mogelijk is. Bedankt in ieder geval. Fijne dag nog
Badge +13
De telefoon is jouw eigendom dus niks huur wel moet je maandelijks je toestel afbetalen maar dat is geen huur.
Ik ga op vakantie naar Turkije maar je kunt geen gebruiken van je bundel, dus ben ik klaar met t mobile want vorige jaar ook dat gezeik gehad want ze hadden me niet goed uitgelegd bij de telefoon winkel.
Dus moest extra betalen voor internet nu kon ik me abonnement verlengen en ben naar Vodafone gegaan en straks me dochter ook dat gaat jullie veel klanten kosten

Reageer