Beantwoord

Turkije toevoegen aan EU regulering

• 1 juli 2017
  • 4 reacties
  • 446 Bekeken

Ik las dat veel providers Turkije ook toevoegen aan de landen waar de bundel gebruikt kan worden. Wanneer start T-Mobile hier ook mee?
icon

Beste antwoord door Snotaapje 1 juli 2017, 16:00

Hoi Jeanette,

Veel providers?
Vodafone is de enige waar Turkije meedoet metde EU-roamingregeling.
Waarschijnlijk omdat Vodafone ook in Turkije actief is. T-Mobile heeft geen nog geen toekomstige plannen om Turkije toe te voegen.

- Snotaapje;)
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Jeanette,

Veel providers?
Vodafone is de enige waar Turkije meedoet metde EU-roamingregeling.
Waarschijnlijk omdat Vodafone ook in Turkije actief is. T-Mobile heeft geen nog geen toekomstige plannen om Turkije toe te voegen.

- Snotaapje;)
Reputatie 7
Badge +9
De EU wetgeving heeft alleen betrekking op EU landen.
Turkije is géén EU land. En als Turkije zo door gaat gaat het dat ook nooit worden.

T-Mobile heeft om deze reden geen enkele verplichting om Turkije toe te voegen aan de Roam Like At Home landen.
De EU wetgeving heeft alleen betrekking op EU landen.
Turkije is géén EU land. En als Turkije zo door gaat gaat het dat ook nooit worden.

T-Mobile heeft om deze reden geen enkele verplichting om Turkije toe te voegen aan de Roam Like At Home landen.

Best ShadowLea,

Mooi dat je antwoord geeft, maar het lijkt me niet gepast om je mening te geven welke land lid kan worden.

Er zijn genoeg landen die niet lid zijn en toch T-mobile roaming hebben.

En verder zou het, als ze Turkije al niet toevoegen, ze misschien als aardigheid de Zone aanpassen van 2 naar 1?

Ik ga minimaal 2 keer per jaar naar Turkije op vakantie (en ook naar andere landen tussendoor)

Heb een Mifi router en gebruik deze ook in Turkije, maar dan moet je daar weer GB vullen, batterij vol houden, niet vergeten.. etc..

Ook ik zit te denken om hierdoor over te stappen naar Vodafone ( al lid vanaf begin lid van T-Mobile en daarvoor van vorige providers in Nederland)

Er werd ergens ook aangegeven om een simkaartje in Turkije te kopen. Nadeel is dat je hiervoor extra moet betalen en je een telefoon gekocht buiten Turkije niet altijd met een Turkse sim kunt gebruiken en je deze moet aanmelden (wat ook geld kost)
En bij je nieuwe abo + telefoon moet je deze ook aanmelden. etc...
Een van de redenen is, dat dit gedaan is om te voorkomen dat gestolen telefoons gebruikt worden in Turkije.
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben geen medewerker. Klanteperts en Toestelexperts zijn gewoon klanten, wij worden niet betaald en zijn niet in dienst bij T-Mobile. Dus wij zijn gewoon volledig in staat onze eigen mening te geven over kwesties.

Dat jij op vakantie gaat naar Turkije verandert niets aan het feit dat Turkije geen EU lid is, en dat gelukkig ook nooit zal worden.

Genoeg mensen gaan naar Zwitserland en moeten daar ook gewoon extra betalen. Turkije heeft geen recht op een voorkeursbehandeling, ongeacht hoe veel mensen denken dat Turkije het belangrijkste land ter wereld is.

Reageer