Beantwoord

Uitgaande oproepen worden direct beëindigd

• 27 januari 2019
  • 4 reacties
  • 451 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hi Tmobile,

Ik ervaar sinds vandaag een probleem met mijn uitgaande oproepen.
Ik probeer vanuit Polen te bellen naar Nederland, zodra ik probeer te bellen gaat de telefoon niet over maar wordt de oproep direct beëindigd. Wanneer ik in Polen naar een Pools nummer bel gaat de telefoon wel over.

Ik heb een abonnement met onbeperkt bellen binnen de EU dus daar zal het niet aan moeten liggen.

Ik had hier geen last van alleen sinds vandaag.

Hoe kan dit probleem worden opgelost?
icon

Beste antwoord door eric_2 27 januari 2019, 16:51

1) Heb je dit naar meer NL nummers, of 1 specifieke?
2) Probeer eens handmatig een ander mobiel netwerk te selecteren in je telefoon.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Nee, ik bedoel dat je nu b.v. op "polen Telecom" zit en dan in je telefoon handmatig naar mobiele netwerken zoekt (onder instellingen/mobiele netwerken) en dan eens een andere provider daar kiest. Voor uitgaande gesprekken is eigenlijk altijd de lokale provider verantwoordelijk.
Behalve als jij de de T-mobile app een blokkade hebt voor bijvoorbeeld bellen naar buitenlandse nummers ".. Zet dan die blokkade UIT.

Reputatie 3
Badge +2
1) Heb je dit naar meer NL nummers, of 1 specifieke?
2) Probeer eens handmatig een ander mobiel netwerk te selecteren in je telefoon.
Hi Eric,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb al naar meerdere Nederlandse nummers gebeld, allen worden direct beëindigd.
Wat bedoel je precies met een ander mobiel netwerk selecteren? Ik heb nl. 4g naar 3g proberen over te zetten maar ook dit werkte niet..
Hi Eric,

Ik had niks geblokkeerd dat was het probleem niet. Nu heb ik de provider handmatig overgezet naar ORANGE en nu ineens kan ik weer bellen.

Maak ik nu geen extra kosten omdat ik via ORANGE bel?

Reageer