Beantwoord

Uitschakelen Internet Europa bundel.

Kan ik mijn Internet Europa bundel op elk willekeurig moment uitzetten?
icon

Beste antwoord door Nimorea 27 maart 2014, 10:44

Hey kwast,

De internet Europa bundel loopt je hele contratcs periode mee. Deze kan je pas uitzetten, als je contract is afgelopen.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 4
Hey kwast,

De internet Europa bundel loopt je hele contratcs periode mee. Deze kan je pas uitzetten, als je contract is afgelopen.
dus heel het verloop van je abbonement zul je met internet europa moeten doen?
waarom staat dit dan niet vermeld bij de bundels dat deze permanent zijn bij het inschakelen!!!!
Reputatie 6
@thijsverlinde

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Ik heb je een privébericht gestuurd hierover, wil je daar op reageren?
Dank voor jullie reacties. Ik had het antwoord al via T-mobile zelf gekregen.

Gezien de betreffende bundel niet met contract is afgesloten maar enkele dagen later is deze gewoon uit te schakelen op elk willekeurig moment.

Gr. Kwast
Dank voor jullie reacties. Ik had het antwoord al via T-mobile zelf gekregen.

Gezien de betreffende bundel niet met contract is afgesloten maar enkele dagen later is deze gewoon uit te schakelen op elk willekeurig moment.

Gr. Kwast

en hoe heb je dat gedaan?
Reputatie 6
Badge +13
Die bundel is alleen uit te schakelen als je contract afgelopen is dan is deze maandelijks uit te zetten.
Verder is het een vaste bundel die niet uit te zetten is.

https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/internet-europa
dus heel het verloop van je abbonement zul je met internet europa moeten doen?
waarom staat dit dan niet vermeld bij de bundels dat deze permanent zijn bij het inschakelen!!!!

Ik had hetzelfde probleem. Op de desktop site staat dit er inderdaad bij vermeld, maar op de mobiele app heb ik hier zeer zeker niks over bij zien staan! Dus is mooi 15 euro per maand betalen voor noppes..
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wijnenn,

Ik heb zojuist op je eigen topic gereageerd. Zou je het in het vervolg bij 1 bericht per vraag kunnen houden. Dit topic is ook al zeer oud en gaat dus op slot.