Beantwoord

Uitzetten welkomst-sms buitenland

• 20 januari 2018
  • 11 reacties
  • 527 Bekeken

Wilt u aub mijn welkomst-sms buitenland uitzetten? dbv
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 januari 2018, 13:51

Hoi MRGClaes,

Yes, uiteraard kan ik dat meteen voor je regelen! Ik heb de welkomst-sms voor je uitgezet, dus je zult deze niet meer ontvangen. :)

Ik hoor het wel als ik nog meer voor je kan doen. 😃
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi MRGClaes,

Yes, uiteraard kan ik dat meteen voor je regelen! Ik heb de welkomst-sms voor je uitgezet, dus je zult deze niet meer ontvangen. :)

Ik hoor het wel als ik nog meer voor je kan doen. 😃
Dank!
Beste Jaimy en anderen,

Zouden jullie dat voor mij ook willen doen? Erg vervelend als je in het grensgebied woont en elke dag een klein stukje door België moet rijden.

Bedankt alvast!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Walter,

Dat kunnen wij zeker! Ik heb gelijk de sms voor je uitgezet. Vanaf nu zul je niks ontvangen als je daar langs rijdt. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 😉
Graag voor mij ook uitzetten. Waarom kan ik dat zelf niet regelen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hugo,

We zijn verplicht om dit actief aan te bieden, om onze klanten op de hoogte te stellen van de tarieven. Dit is dan ook de reden waarom klanten dit niet zelf uit kunnen zetten. Veel dingen zijn zelf te regelen, maar deze blokkade dan weer net niet. Ik heb de SMS'jes in ieder geval nu voor je uitgeschakeld, dus die ontvang je niet meer.

Laat het weten wanneer er nog vragen zijn!
Hoi David,
Bedankt!
Dat je het verplicht aan moet bieden wil niet zeggen dat de gebruiker het niet zelf zou mogen uitzetten zoals bijv. bij kpn wel kan.
Wilt u aub mijn welkomst-sms buitenland uitzetten? Alvast hartelijk bedankt. A. Kamp
Reputatie 7
Badge +20
Hi @akamp1,

Ik heb zojuist al op je andere bericht gereageerd. In de toekomst is 1 bericht voldoende. 😉
Zou iemand mijn welkom-in-het-buitenland berichten kunnen uitzetten?
Reputatie 2
Badge +1
Hi @gebruikersnaam niet veilig,

Allereerst heb ik je gebruikersnaam even aangepast, het is niet toegestaan om je mobiele nummer als gebruikersnaam te gebruiken. Wil je deze even aanpassen? Je hebt ook al telefonisch contact gehad zie ik en mijn collega heeft de welkoms sms'en voor je uitgezet. Als er nog iets is wat ik voor je kan doen dan hoor ik het graag!

Reageer