Beantwoord

Uitzetten welkomst-sms buitenland over tarieven

  • 13 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

graag zou ook ik die hoogst irritante SMS voor tarief info uitzetten heb al diverse keren gebeld met de klantenservice maar dit is waardeloos
icon

Beste antwoord door Thalina 15 oktober 2015, 11:49

Hoi tb62,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je het hier vraagt! Ben je veel in het buitenland? Dan kan ik me voorstellen dat je het irritant vindt om telkens een sms'je te ontvangen. 😉 Wij zijn volgens de Europese Commissie verplicht om onze klanten op de hoogte te stellen van de tarieven in het buitenland, omdat deze verschillen met de tarieven in Nederland. Op deze pagina kun je er meer over lezen.

Uiteraard is het mogelijk om deze sms'jes uit te zetten en dat heb ik gelijk voor je gedaan! Mocht je toch een keer de tarieven willen weten als je in het buitenland bent, dan kun je de naam van het land sms'en naar 5545.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
graag zou ook ik die hoogst irritante SMS voor tarief info uitzetten heb al diverse keren gebeld met de klantenservice maar dit is waardeloos

Hallo,

Een medewerker zal jouw vraag oppakken en de gewenste blokkade plaatsen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi tb62,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je het hier vraagt! Ben je veel in het buitenland? Dan kan ik me voorstellen dat je het irritant vindt om telkens een sms'je te ontvangen. 😉 Wij zijn volgens de Europese Commissie verplicht om onze klanten op de hoogte te stellen van de tarieven in het buitenland, omdat deze verschillen met de tarieven in Nederland. Op deze pagina kun je er meer over lezen.

Uiteraard is het mogelijk om deze sms'jes uit te zetten en dat heb ik gelijk voor je gedaan! Mocht je toch een keer de tarieven willen weten als je in het buitenland bent, dan kun je de naam van het land sms'en naar 5545.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Reageer