Beantwoord

Unlimited data in het buitenland

  • 28 juli 2017
  • 1 reactie
  • 424 Bekeken

ben onlangs op vakantie in Portugal geweest en ik dacht dat ik 10 GB tot mijn beschikking had (heb abo unlimited data incl 10 Gb EU).. Helaas dus! Nadat ik 5 Gb verbruikt had was koek op..... Wat ik ook probeerde, er werd nx meer aangevuld. Ben daarvoor bij T Mob shop geweest en opheldering gevraagd, maar ook daar was antwoord niet bevredigend. Beetje vaag antwoord dat het bij TMob bekend was en dat er aan gewerkt werd maar op mijn vraag wanneer verwacht werd dat dit opgelost zou zijn kon er geen concreet antwoord gegeven worden. Kreeg niet de indruk dat er serieus met mijn vraag omgegaan werd. Verder was snelheid en bereik niet optimaal.... Dit moet m.i. beter!
icon

Beste antwoord door David 28 juli 2017, 13:02

Hey Emveha,

Hopelijk heb je, buiten dit probleem met jouw MB's, wel van je vakantie kunnen genieten? :)

Ik moet zeggen dat ik dit probleem niet ken en ook niet eerder ben tegengekomen, dus waar de medewerker in de winkel deze info vandaan heeft is mij niet geheel duidelijk. Ik zie dat jij de eerste variant van Go hebt. Je krijgt dus niet 10 GB per maand, maar jij hebt nog 60 dagen per jaar in de EU. Hierbij krijg je dagelijks 5 GB, niet 10 GB per maand. Uit jouw bericht begrijp ik dat je op een nieuwe dag geen nieuwe data kreeg en ook geen GB's aan kon vullen na de dagelijkse 5 GB, dat klopt toch? Op dit moment kan ik niet meer voor je zien wat er verkeerd is gegaan en een mogelijke oplossing aandragen. Wanneer je de volgende keer in het buitenland bent en hetzelfde probleem ervaart, laat het dan gelijk even weten!

Wat betreft het bereik en de snelheid, daar hebben wij weinig invloed op. We hebben overeenkomsten met providers over de hele wereld, maar zijn wel afhankelijk van hun netwerk. Wanneer er een storing is of lage snelheid, dan is dit ook niet iets wat wij voor je kunnen oplossen. Je kunt dan altijd nog even handmatig switchen van provider, om te kijken of dat wel beter werkt.

Mochten wij je op dit moment nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Emveha,

Hopelijk heb je, buiten dit probleem met jouw MB's, wel van je vakantie kunnen genieten? :)

Ik moet zeggen dat ik dit probleem niet ken en ook niet eerder ben tegengekomen, dus waar de medewerker in de winkel deze info vandaan heeft is mij niet geheel duidelijk. Ik zie dat jij de eerste variant van Go hebt. Je krijgt dus niet 10 GB per maand, maar jij hebt nog 60 dagen per jaar in de EU. Hierbij krijg je dagelijks 5 GB, niet 10 GB per maand. Uit jouw bericht begrijp ik dat je op een nieuwe dag geen nieuwe data kreeg en ook geen GB's aan kon vullen na de dagelijkse 5 GB, dat klopt toch? Op dit moment kan ik niet meer voor je zien wat er verkeerd is gegaan en een mogelijke oplossing aandragen. Wanneer je de volgende keer in het buitenland bent en hetzelfde probleem ervaart, laat het dan gelijk even weten!

Wat betreft het bereik en de snelheid, daar hebben wij weinig invloed op. We hebben overeenkomsten met providers over de hele wereld, maar zijn wel afhankelijk van hun netwerk. Wanneer er een storing is of lage snelheid, dan is dit ook niet iets wat wij voor je kunnen oplossen. Je kunt dan altijd nog even handmatig switchen van provider, om te kijken of dat wel beter werkt.

Mochten wij je op dit moment nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!

Reageer