Beantwoord

unlimited EU ... naar USA

• 18 april 2017
  • 3 reacties
  • 331 Bekeken

Beste,

Ik heb een tmobile unlimited EU abonnement. Hoe kan ik deze het best uitbreiden voor een verblijf van 1 Week in de USA / New York? Ik zal zo'n 1GB gaan verbruiken
icon

Beste antwoord door nielssie 19 april 2017, 13:12

Dag, ik heb het opgelost. Je kan je Unlimited EU upgraden naar Unlimited EU+USA en daarna weer downgraden. Met behoud van orginele abonnement korting. Dus voor 20 euro extra heb je dan 1 maand unlimited in de USA.
Bekijk origineel

3 reacties

Goede vraag! Zit zelf ook een week in de VS in augustus en was al wat aan het afwegen. Hoor het graag.
Dag, ik heb het opgelost. Je kan je Unlimited EU upgraden naar Unlimited EU+USA en daarna weer downgraden. Met behoud van orginele abonnement korting. Dus voor 20 euro extra heb je dan 1 maand unlimited in de USA.
Reputatie 4
@MulderEdwin,

De Unlimited NL+EU+US bundel is ideaal voor een reis naar Amerika!

Het grote voordeel is dat je de flexibiliteit hebt om jouw bundel weer aan te passen naar GO Unlimited wanneer je terugkeert van je reis. Het omhoog of omlaag bijstellen van jouw abonnement kan één keer per maand. Het handige is dat je dan nog steeds gebruikt kunt maken van de mooie aanbieding die je op dit moment geniet. Op het moment dat je de bundel wilt omzetten kan je dat heel makkelijk regelen via My T-Mobile en het gaat per direct in. Zorg er wel voor dat je alleen gebruik maakt van het T-Mobile USA netwerk als je daar bent voor optimale dekking. Enjoy your time in the USA! 🆒

@Nielssie,

Dat klopt helemaal! Fijn dat je de juiste informatie hebt gevonden, anders had ik je natuurlijk ook graag geholpen. :D

Je kunt het regelen via jouw My T-Mobile account en het ook weer downgraden wanneer je terugkomt. De wijzing gaat per direct in. Wat handig is om te weten is dat je gebruik moet maken van het T-Mobile USA netwerk. Ik wens je heel veel plezier in the concrete jungle! 😛

Reageer