Beantwoord

Unlimited GB + bellen versie USA 17.2 Hotspot gebruik

Wij gaan van de zomer met onze 2 jongens naar Amerika en Canada.
Nu wil ik tijdelijk mijn abo omzetten naar deze bundel.
We zitten dan veel in de auto en de jongens willen dan bijv spotify gebruiken.
Mag je met dit abonnement een hotspot maken? 3x omzetten wordt een dure geschiedenis en
travel en surf pas is te weining data voor dat geld daar zijn ze zo doorheen.
Waar gratis wifi is wordt die gebruikt dus er zal niet veel data verkeer zijn.
Vraag 2 is werkt deze bundel ook in Canada?
icon

Beste antwoord door Hajar 28 januari 2019, 13:16

Hi Hans,

Wat leuk dat je naar de VS gaat. Je kan je bundel heel eenvoudig verhoren naar Unlimited USA deze bundel is niet geldig in Canada.. Je kan met de bundel 14 GB gebruiken in de EU en op het T-Mobile netwerk in de USA. Zodra je in de USA bent en op het T-Mobile netwerk zit, kun je geen verbinding maken met andere USA netwerken. Zo voorkomen we dat je per ongeluk met een ander netwerk verbinding maakt, en vermijden we onverwachte kosten. Je kunt dit eventueel zelf aanpassen. Bekijk de dekking van T-Mobile USA. Je kan ook je hotspot gebruiken, maar let op je kan wel snel door je MB's gaan. Houd daarom je verbruik in de gaten via My T-Mobile.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en wens je veel plezier! 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Hans,

Wat leuk dat je naar de VS gaat. Je kan je bundel heel eenvoudig verhoren naar Unlimited USA deze bundel is niet geldig in Canada.. Je kan met de bundel 14 GB gebruiken in de EU en op het T-Mobile netwerk in de USA. Zodra je in de USA bent en op het T-Mobile netwerk zit, kun je geen verbinding maken met andere USA netwerken. Zo voorkomen we dat je per ongeluk met een ander netwerk verbinding maakt, en vermijden we onverwachte kosten. Je kunt dit eventueel zelf aanpassen. Bekijk de dekking van T-Mobile USA. Je kan ook je hotspot gebruiken, maar let op je kan wel snel door je MB's gaan. Houd daarom je verbruik in de gaten via My T-Mobile.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en wens je veel plezier! 🙂

Reageer