Beantwoord

Unlimited surfing in Kroatië

  • 26 juli 2017
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Kan iemand mij vertellen hoe ik bovenstaande kaart voor 4g internet kan laten werken? De kaart geeft continu de melding dat deze geen verbinding heeft
icon

Beste antwoord door David 27 juli 2017, 10:47

Hey Natasja87,

Het is mij niet helemaal duidelijk waar je precies op doelt? Welke 'bovenstaande kaart' bedoel je precies? Heb je misschien meegespeeld met een actie op Facebook en is dat wat je bedoelt of doel je op iets anders? In ons systeem zie ik dat jij een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt, met 3 GB om te gebruiken in Nederland en de EU. Go Unlimited is een apart abonnement, dus die heb jij in dit geval niet. De bundels van T-Mobile Extra, maar ook de bundels die je via prijsvragen en andere acties wint en krijgt, zijn niet te gebruiken in de EU.

Je zou sowieso nog 1531 MB moeten kunnen gebruiken in de EU, werkt dat wel of ook niet? Als dit niet werkt kun je de instructies uit dit topic doornemen. Je kunt dan even de instellingen van jouw toestel controleren en ook even switchen van provider. Er staat in ieder geen blokkade op jouw abonnement, dus daar ligt het niet aan.

We zien jouw reactie graag tegemoet, zodat we je, indien nodig, verder kunnen helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Natasja87,

Het is mij niet helemaal duidelijk waar je precies op doelt? Welke 'bovenstaande kaart' bedoel je precies? Heb je misschien meegespeeld met een actie op Facebook en is dat wat je bedoelt of doel je op iets anders? In ons systeem zie ik dat jij een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt, met 3 GB om te gebruiken in Nederland en de EU. Go Unlimited is een apart abonnement, dus die heb jij in dit geval niet. De bundels van T-Mobile Extra, maar ook de bundels die je via prijsvragen en andere acties wint en krijgt, zijn niet te gebruiken in de EU.

Je zou sowieso nog 1531 MB moeten kunnen gebruiken in de EU, werkt dat wel of ook niet? Als dit niet werkt kun je de instructies uit dit topic doornemen. Je kunt dan even de instellingen van jouw toestel controleren en ook even switchen van provider. Er staat in ieder geen blokkade op jouw abonnement, dus daar ligt het niet aan.

We zien jouw reactie graag tegemoet, zodat we je, indien nodig, verder kunnen helpen!

Reageer