Beantwoord

Unlimited USA

• 21 maart 2017
  • 5 reacties
  • 701 Bekeken

Gisteren in Amerika geland, mijn unlimited usa+eu+nl bundel is actief.
telefoon opnieuw opgestart
netwerk tmobile aangmeld
mobiele gegevens en roaming ingeschakeld

ik heb geen internet en kan niet bellen of gebeld worden.

mijn partner kan dit wel, met een gewone travel surf pas.

momenteel wifi gevonden om mn vraag te stellen.. dit is wel heel vervelend.

please help
icon

Beste antwoord door Hajar 22 maart 2017, 10:42

Hi Femke,

Ik hoop dat je het naar je zin hebt in de VS. Ik zie dat je gister ook al een vriendelijke collega hebt gesproken en dat je inmiddels weer bereik hebt. Werkt alles weer naar behoren? Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag.

Ik wens je een hele fijne tijd daar! :8
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Femke,

Ik hoop dat je het naar je zin hebt in de VS. Ik zie dat je gister ook al een vriendelijke collega hebt gesproken en dat je inmiddels weer bereik hebt. Werkt alles weer naar behoren? Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag.

Ik wens je een hele fijne tijd daar! :8
Hi Hajar,

Bedankt voor je reactie!
Het was nodig om handmatig Tmobile als netwerk in te stellen.
Nu zijn we een week onderweg en hebben het erg naar de zin in Amerika,
Helaas valt de unlinited bundel erg tegen! Ik kan alleen op Tmobile netwerk komen en die is lang niet overal aanwezig..

Mijn man koopt nu travel en surf passen zodat we toch onderweg kunnen internetten.
Daarmee is registratie op AT&T ook mogelijk, die is nagenoeg overal in Amerika.

Het is wel jammer want door mijn abbo aan te passen naar de unlimited bundel wilden we voorkomen steeds weer losse passen te kopen. Nu is het dubbelop om toch bereikbaar te zijn.

We zijn begonnen in Californie, toen naar Nevada en nu in Arizona.

momenteel gebruik ik wifi... :s
Reputatie 7
Badge +20
Hey Femke,

Jammer om te lezen dat de bundel op dit moment niet voldoet aan jouw verwachtingen! :S

Het is inderdaad lastig als T-Mobile USA niet bereikbaar is in de omgeving, aangezien je dan niet kunt wisselen. Heb je het op veel locaties of overal? Ik kan mij zo voorstellen dat er in die omstreek regelmatig zeer weinig masten staan, gezien de wildernis van die staten. Hoe is het bereik in de drukkere gebieden?

Hopelijk heb je in ieder geval wel een fantastische rondreis? 🙂
Hey David,

We hebben het zeker erg naar onze zin! Bedankt.

Tmobile is wel beschikbaar in de meeste grote steden. De dekking in de USA is wel erg minimaal. (Verder ben ik tevreden over julle service en Tmobile, maar hierover wil ik bij deze echt een klacht indienen.)
Het is meer geschikt voor mensen die op 1 plek blijven in een grote stad in Amerika.

Ik zou graag de mogelijkheden horen wat jullie voor mij kunnen doen.

Een optie zou zijn om mijn abonnement te downgraden zodat ik alsnog een travell en surf pas kan kopen, dan heb ik tenminste bereik om te bellen en internetten.

Nu heb ik geen profijt van de bundel en is het juist een restrictie op mn bereik.

Zou je me willen uitleggen waarom de unlimited USA zich beperkt tot Tmobile en de Travell&Surf pas een bredere dekking biedt?

Ik hoor het graag

Groetjes

Femke
Reputatie 7
Badge +20
Hey Femke,

De bundel heb ik direct voor je teruggezet naar Go Next, zodat je niet gebonden bent aan het T-Mobile netwerk en daar dus geen verbinding hebt met het netwerk. Je kunt vanaf nu een Travel & Surf-pas aanschaffen en gebruikmaken van andere providers. Op deze pagina vind je precies welke providers beschikbaar zijn.

Het aanbieden van de bundel is in dit geval alleen mogelijk op het netwerk van T-Mobile USA door de databundel. Met andere providers konden wij de afspraak niet maken om een onbeperkte internetbundel aan te bieden en met T-Mobile USA wel. Dat beperkt inderdaad wel de mogelijkheden qua netwerk, maar op die manier kunnen we wel Go Unlimited aanbieden op Amerikaanse grond. Het is dan ook erg jammer dat het bij jou niet goed werkt!

Hopelijk lukt het nu wel goed en kun je weer uit de voeten! 🙂

Reageer