Beantwoord

USA

• 3 november 2020
  • 3 reacties
  • 564 Bekeken

Volgend jaar ben ik van plan een lange trip maken door Amerika met @Work Unlimited. Op de dekkingskaart zie ik dat jullie vrijwel geen bereik hebben in de gebieden waar ik naartoe ga. Ik las dat je je simkaart ‘vrij’ kunt maken door USA AAN te sms'en naar 2244. Zodoende kan ik gebruik maken van AT&T. Mijn vraag is. Welke exacte kosten hangen hier aan? Kun je daar ook een bundel voor aanvragen? 

icon

Beste antwoord door TAVL 3 november 2020, 09:53

Goedemorgen @Rules,

Ik denk dat het goedkoper is om daar een simkaart aan te schaffen. Zeker als je een dual sim hebt en nog een slot over hebt. Dan betaal je lokale tarieven voor data daar en ben je gewoon bereikbaar. Dat is altijd goedkoper dan roaming aanzetten. Zeker als je langere tijd gaat.

Let trouwens ook op dat jouw toestel de banden aan kan die ze daar gebruiken! Anders heb je nog geen bereik.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @Rules,

Ik denk dat het goedkoper is om daar een simkaart aan te schaffen. Zeker als je een dual sim hebt en nog een slot over hebt. Dan betaal je lokale tarieven voor data daar en ben je gewoon bereikbaar. Dat is altijd goedkoper dan roaming aanzetten. Zeker als je langere tijd gaat.

Let trouwens ook op dat jouw toestel de banden aan kan die ze daar gebruiken! Anders heb je nog geen bereik.

Goedemorgen @Rules,

Dank je! Dat vermoed ik ook maar in Amerika hanteren ze veel hogere tarieven dan in NL. Dus vroeg ik me af wat T-Mobile voor kosten berekent en/of dat de moeite waard is. Met een iPhone 12 Pro moet het lukken. 

Reputatie 7
Badge +7

Had je deze site met tarieven al gevonden?

Reageer