Beantwoord

USA bundel Instellingen

• 10 maart 2017
  • 4 reacties
  • 2302 Bekeken

Hallo, ik ben nu in de USA en heb een USA bundel unlimited internet en bellen aangeschaft. Alleen internet doet het niet. Ik heb een iPhone 6s en het lukt mij niet om de schuif Mobiele Data aan te zetten. Die schiet spontaan weer terug. Met twee vingers is het mij nu gelukt. APN staat op startsites.t-mobile en gebruikersnaam en wachtwoord zijn leeg. Wat is er aan de hand, hoe krijg ik het werkend?
MVG Bernard Jas
icon

Beste antwoord door Da Flitz 11 maart 2017, 01:13

Hoi Berny23.

Heb je al gekeken of je geen blokkade op ‘Internet en data’ in het buitenland hebt aanstaan?

Zit je ook op het T-Mobile USA netwerk?

In de USA kun je namelijk alleen Unlimited internetten via het T-Mobile USA netwerk.

(oplossing: zet je netwerk handmatig op T-Mobile USA)

Zo ja (wel op T-Mobile USA netwerk en geen blokkade op Internet en data in het buitenland), en heb je nog steeds geen internet, zet dan bij instellingen niet alleen mobiele data aan, maar ook dataroaming. - als je dat nog niet had gedaan :)

Let op dat je EU-internet uit zet

Veel internetplezier op reis!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Hoi Berny23.

Heb je al gekeken of je geen blokkade op ‘Internet en data’ in het buitenland hebt aanstaan?

Zit je ook op het T-Mobile USA netwerk?
In de USA kun je namelijk alleen Unlimited internetten via het T-Mobile USA netwerk.
(oplossing: zet je netwerk handmatig op T-Mobile USA)

Zo ja (wel op T-Mobile USA netwerk en geen blokkade op Internet en data in het buitenland), en heb je nog steeds geen internet, zet dan bij instellingen niet alleen mobiele data aan, maar ook dataroaming. - als je dat nog niet had gedaan :)
Let op dat je EU-internet uit zet

Veel internetplezier op reis!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bernard,

Tof dat je in de VS bent. Hopelijk heb je het naar je zin daar! 😉 Ik zie dat er gister een blokkade is verwijderd. Als je jouw dataroaming aan zet en handmatig met het T-Mobile netwerk verbindt dan zou je gewoon moeten kunnen bellen en internetten. Het aanzetten van dataroaming doe je als volgt: instellingen> Mobiel netwerk> Overige opties mobiele data>Dataroaming inschakelen.

Laat je even weten of je nu wel weer kunt internetten? Ik wens je nog veel plezier daar!
Ik kan nog steeds niet internetten, achter T-Mobile boven op het screen staat niet: 4G
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bernard,

Jammer dat het nog altijd niet gelukt is om het internet werkend te krijgen. Ik zie dat je hier gisteren ook al contact over hebt gehad en dat mijn collega's hier al druk mee bezig zijn. Zij zullen je ook adviseren om een kruistest te doen, dus het plaatsen van jouw simkaart in een ander toestel en vice versa. Is dit mogelijk voor jou?

Daarnaast wil ik je aanraden om de instellingen uit dit topic eens over te nemen en eventueel een andere provider handmatig te selecteren. Het blijkt namelijk dat alles netwerktechnisch goed verwerkt is, dus het vermoeden is dat het aan het toestel of de simkaart ligt. Hier zal ook nog contact over worden opgenomen, dus als je de mogelijkheid hebt om bovenstaande alvast te testen, dan zou dat top zijn!

Aangezien we dus al een algemeen topic hebben over dit onderwerp, gaat dit topic op slot. Je kunt ook in het algemene topic (van de link hierboven) een reactie achterlaten als wij jou nog ergens bij kunnen helpen. Laat het ons gerust weten! 🙂