Beantwoord

uw simkaart staat verbinding niet toe in buiteland

• 2 februari 2021
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Ik was vanavond lekker aan het appen en toen werd ik zomaar van het netwerk afgegooid. Nu heb ik geen verbinding meer "alleen noodoproepen" en kan ik niet verbinden met de providers hier niet automatisch of handmatig enige wat ik krijg is "uw simkaart staat verbinding niet toe" en gebeurde lekker net na acht uur zodat ik geen contact kon opnemen. Ik zit nu ook in Tsjechie dus kan niet eff snel wifi aangooien

icon

Beste antwoord door Jason 3 februari 2021, 08:55

Goedemorgen @rocela5, welkom op de Community!

Het is niet toegestaan om meerdere berichten met dezelfde vraag in verschillende topics te plaatsen. Buiten het feit dat we reageren op tijdstip van binnenkomst (spoedgevallen daargelaten natuurlijk!), maakt dat het niet overzichtelijker en wordt het gezien als spam. Je kunt het beste onze huisregels een keertje doorlezen, dan weet je precies wat wel en niet handig is en kun jij nóg sneller geholpen worden! 😊

We pakken jouw andere topic op: Uw simkaart staat verbinding niet toe.

Dit topic zal ik nu sluiten.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @andy1997 

Een 2de topic betreffende hetzelfde is niet nodig, je zult geholpen worden in je eerder aangemaakte topic.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @rocela5, welkom op de Community!

Het is niet toegestaan om meerdere berichten met dezelfde vraag in verschillende topics te plaatsen. Buiten het feit dat we reageren op tijdstip van binnenkomst (spoedgevallen daargelaten natuurlijk!), maakt dat het niet overzichtelijker en wordt het gezien als spam. Je kunt het beste onze huisregels een keertje doorlezen, dan weet je precies wat wel en niet handig is en kun jij nóg sneller geholpen worden! 😊

We pakken jouw andere topic op: Uw simkaart staat verbinding niet toe.

Dit topic zal ik nu sluiten.