Beantwoord

Verbinding

• 4 juni 2019
  • 4 reacties
  • 491 Bekeken

Ik heb geen verbinding in het buitenland. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 juni 2019, 15:30

Hoi Roos1994,

Ik heb meteen even met je meegekeken en ik heb de oorzaak gevonden.

Ik zie dat er sprake is van een betalingsregeling, wat betekent dat bepaalde blokkades zoals dataverbruik in het buitenland, geblokkeerd zijn. Lees hier onder het kopje "Ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik een betalingsregeling treffen?" welke blokkades er nog meer worden geactiveerd.

Hopelijk verklaart dit alles! Mocht je er meer vragen over hebben, laat het me weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Roos1994,

Ik heb meteen even met je meegekeken en ik heb de oorzaak gevonden.

Ik zie dat er sprake is van een betalingsregeling, wat betekent dat bepaalde blokkades zoals dataverbruik in het buitenland, geblokkeerd zijn. Lees hier onder het kopje "Ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik een betalingsregeling treffen?" welke blokkades er nog meer worden geactiveerd.

Hopelijk verklaart dit alles! Mocht je er meer vragen over hebben, laat het me weten!
Hmm ok, dat is erg vervelend want ik heb een 2G databundel gehaald voor vakantie en kan het nu niet gebruiken. Kan ik dit bedrag terug krijgen? Want ik ben nu op vakantie tot 11 juni en 12 juni verloopt die extra bundel en krijg ik mijn nieuwe?!?!
Via de TMobile app zie ik dus niet wat er openstaat. Toch even ingelogd via internet browser en zie inderdaad iets open staan. Dus dat net betaald en hopelijk wordt de blokkade opgeheven. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Roos,

Ik zie dat de blokkade is verwijderd. Als je je toestel weer opnieuw start dan zou het moeten werken. Kun je laten weten of alles weer naar behoren werkt?

Reageer