Beantwoord

Verbinding in het buitenland

• 5 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Ik ben sinds kort in belgie aan het werk en nu kwam ik er achter dat ik in het buitenland niet kan bellen / sms en internetten. Nu heb ik al verschillende dingen zelf geprobeerd maar geen succes. Toen las ik op internet dat meer mensen dit probleem hadden door een blokkade of iets dergelijks en ik heb het idee dat dit bij mij ook het geval is
icon

Beste antwoord door Amy 6 oktober 2016, 08:34

Hi Jeffreyvg91,

Welkom op het T-Mobile forum, goed dat je dit aangeeft. Het is natuurlijk super onhandig als je niet goed bereikbaar bent!

Ik heb net naar jouw gegevens gekeken en er is geen blokkade actief waardoor je geen gebruik kunt maken in het buitenland. Kun je aangeven welke verschillende dingen je zelf al hebt geprobeerd? In dit uitgebreide forumtopic vind je ook nog informatie over hoe je verbinding kunt maken met een netwerk in het buitenland.

Ik ben erg benieuwd watje al geprobeerd hebt. Met wat meer informatie kunnen we je wat gerichter helpen! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hi Jeffreyvg91,

Welkom op het T-Mobile forum, goed dat je dit aangeeft. Het is natuurlijk super onhandig als je niet goed bereikbaar bent!

Ik heb net naar jouw gegevens gekeken en er is geen blokkade actief waardoor je geen gebruik kunt maken in het buitenland. Kun je aangeven welke verschillende dingen je zelf al hebt geprobeerd? In dit uitgebreide forumtopic vind je ook nog informatie over hoe je verbinding kunt maken met een netwerk in het buitenland.

Ik ben erg benieuwd watje al geprobeerd hebt. Met wat meer informatie kunnen we je wat gerichter helpen! 🙂

Reageer