Beantwoord

Verbinding met netwerk mislukt

• 9 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 200 Bekeken

Ik ben momenteel in het buitenland alleen mijn telefoon kan niet op een netwerk aansluiten. Dit is het geval in heel engeland en frankrijk zover ik weet. Als ik handmatig een netwerk probeer aan te tikken zegt mn telefoon dat de sim kaart de verbinding niet toestaat. (Ik heb een Samsung s6 edge) ook op mn ipad kan hij niet met een netwerk verbinden. Ik kan dus niet bellen smsen of op mn 4g. Natuurlijk kan ik wel gwn internetten mbv wifi. Ook heb ik mijn telefoon herstart voor 10 min. De begincijfers van mijn simkaart zijn: 8931163200. Kan iemand me helpen om ervoor te zorgen dat ik mijn sim-kaart weer kan laten verbinden met een netwerk??
icon

Beste antwoord door David 10 augustus 2017, 10:10

Hey Sofian,

Ik zie dat je onlangs van Prepaid over bent gestapt op een abonnement. Dit heeft als gevolg gehad dat er een blokkade op jouw abonnement stond. Deze zou er nog een paar dagen op moeten blijven, maar omdat ik het zonde vind dat je nu in het buitenland bent en er geen gebruik van kunt maken, heb ik deze als uitzondering voor je verwijderd. Als je nu even opnieuw opstart, dan zou het moeten werken.

Mocht het nog niet lukken, kijk dan even de instructies uit dit algemene topic door. Hier staat precies hoe je het in kunt stellen. Mocht het dan nog niet werken kun je in dat topic een reactie achterlaten. Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 1
Je hebt niet per ongeluk een blokkade op buitenland aanstaan? Kijk in je My TMobileaccount of dat de oorzaak kan zijn.
Nope ik heb geen blokkade aanstaan
Reputatie 3
Er zit denk ik een blokkade op die je geen toegang geeft tot buitenlandse netwerken die alleen T-Mobile eraf kan halen, ik raad je aan naar 1200 te bellen is gratis
Maar je kunt waarschijnlijk niet naar 1200 bellen vanuit het buitenland?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sofian,

Ik zie dat je onlangs van Prepaid over bent gestapt op een abonnement. Dit heeft als gevolg gehad dat er een blokkade op jouw abonnement stond. Deze zou er nog een paar dagen op moeten blijven, maar omdat ik het zonde vind dat je nu in het buitenland bent en er geen gebruik van kunt maken, heb ik deze als uitzondering voor je verwijderd. Als je nu even opnieuw opstart, dan zou het moeten werken.

Mocht het nog niet lukken, kijk dan even de instructies uit dit algemene topic door. Hier staat precies hoe je het in kunt stellen. Mocht het dan nog niet werken kun je in dat topic een reactie achterlaten. Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.