Vraag

Verbinding valt iedere keer weg

  • 23 oktober 2017
  • 12 reacties
  • 552 Bekeken

We zijn nu enkele maanden in bezit van abonnement T mobile Go met 10 GB en onbeperkt bellen en sms en. Zitten de laatste tijd veel in buitenland en iedere keee als we gebeld worden of zelf bellen valt iedere keer de verbinding weg. Dit is vrij irritant. Wat kan de fout of oplossing zijn

12 reacties

Reputatie 2
Badge
Moderatie.. verander de username aub!

Zijn die problemen alleen in het buitenland of ook in NL? En waar precies?
Laat T-mobile een dekkingsonderzoek doen of test het zelf nog even met een ander toestel. Even de sim verplaatsen naar een nieuw toestel.
Het kan ook aan jouw toestel liggen. Als iemand anders zijn sim in jouw toestel doet, heb je dan ook deze issues?
Zit nu in Frankrijk en Duitsland. Op zich valt de verbinding niet weg, maar kan de tegenpartij mijniet meer horen zodat ik opnieuw contact moet maken. Dan gaat het even gied en is het weer hetzelfde liedje. Ze hiren me niet
Overigens kan ik wel de tegenpartij horen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jacob,

Wat vervelend dat je geen gesprekken kan voeren in het buitenland. Ervaar je dit probleem alleen in het buitenland of ook in Nederland? Heb je toevallig een telefoonhoes? Zo ja, zou je dan kunnen testen zonder telefoonhoes? Ben benieuwd of je dan beter verstaanbaar bent voor de tegenpartij. Heb je verder wel goede dekking in het buitenland? Heb je goed bereik en kun je internetten? Ik zie dat je momenteel in Duitsland bent en met het netwerk Telekom zou je het beste bereik moeten hebben. Zou je deze handmatig kunnen selecteren?

Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik hoor graag van je!
Met of zonder hoedje maaktniet uit. Of het in Nederland is weet innig niet. Heb het abonnement gekocht net voor we weg gingen. Weet dit volgende week. Heeftoverigens niets met beter horen te maken. De ene keer hoor de tegenpartijmij niet en de andere keer valt gewoon deverbinding weg. Zit nu op Telecom met netwerk. Kan gewoon goed internetten op 4g.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Jacob,

Dank voor je terugkoppeling. Ben je in de gelegenheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Op basis van je bevindingen zouden we een beter beeld moeten kunnen krijgen of het probleem wordt veroorzaakt door de simkaart of het toestel. In principe zou het ook kunnen komen door de dekking waar je op een bepaald moment bent. Echter, omdat je aangeeft het zowel in Frankrijk en Duitsland te ervaren lijkt dit niet waarschijnlijk. Ik heb je simkaart even opnieuw aangemeld op het netwerk. Zou je je toestel eens uit en aan willen zetten?

Ik ben benieuwd naar je bevindingen!
Heb toestel opnieuw gestart, echter dit helpt ook niet. Mocht je kunnen zien wie ik bel, kun je zien dat het wederom wegviel vanmiddag nadat ik het toestel opnieuw gestart had. Kaartje in ander toestel plaatsen gaat wel maar dat is geen 4 g toestel, dus weet niet of dit dan kan
Reputatie 7
Badge +19
Hoe lang ben je nog in het buitenland? Ik wil dit namelijk graag doorzetten, zodat er een onderzoek gestart kan worden. Dat kan echter alleen als je zelf nog in het buitenland bent.

Ik hoor het graag!
Ben nog tot volgende week zaterdag in Goch, net over de grens bij Siebengewald en Nieuw Bergen
Reputatie 7
Badge +20
Dankjewel Jacob. Ik heb je klacht doorgezet. Onze netwerkspecialisten gaan dit verder onderzoeken. Zij zullen ook contact met je opnemen voor een terugkoppeling.
We zijn vandaag teruggekomen in Nederland en tot heden geen probleem met wegvallen.geluid of verbinding.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jacob,

Ben blij dat je nu geen problemen ervaart. Hopelijk blijft het zo! Houd je ons op de hoogte?

Reageer