Vraag

Verbruik in het buitenland werkt niet na update

• 28 september 2016
  • 7 reacties
  • 95 Bekeken

Bij de laatste update werkt het verbruik in het buitenland overzicht niet meer,hoe kan dit

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mickey2,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum, welkom terug! ;)

Natuurlijk is het wel zo handig als je jouw verbruik in het buitenland in de gaten kunt houden. Bedoel je dat dit niet meer werkt na een update van de My T-Mobile app of van jouw toestel? Of gaat het misschien om de Travel & Surf app? We zijn gestopt met de Travel & Surf app, omdat alle mogelijkheden binnen deze app zijn ook beschikbaar in de My T-Mobile app. In dit topic lees je er meer over. Je kunt jouw verbruik in het buitenland in de gaten houden via de My T-Mobile app of via deze pagina.

Mocht het toch gaan om de My T-Mobile app: krijg je een foutmelding als je het verbruik wilt bekijken? Kun je misschien een screenshot maken van de pagina waarop je normaal jouw verbruik bekijkt? Lukt het wel om jouw verbruik via deze pagina te bekijken?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Sorry,ik heb een bundel voor het buitenland,nog niks gebruikt.maar in de app geeft die maar nog 4 Mb te goed aan.internet bundel
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mickey2,

Dat is vreemd zeg. Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Na ingelogd te hebben op je My T-Mobile account en de roaming pagina bezocht te hebben zie ik dat je voor Zone 1 nog meer dan voldoende MB's tot je beschikking hebt. Wel zie ik dat de beschikbare MB's bedoeld zijn voor Zone 1 en jij momenteel niet in Zone 1 bent. Klopt dit? Als je in Zone 2 bent dan kan je hier een andere Travel & Surf pas voor aanschaffen.

Op welke manier controleerde je jouw verbruikstatus voor in het buitenland? Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Via de tmobile app kun je nu zien bij verbruik buitenland.en dit staat op 4 mb,heb gisteren gebeld met tmobile,en het zou bekend zijn bij tmobile.word aan gewerkt zeiden ze,ben benieuwd
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mickey2,

Er waren inderdaad wat problemen mee. Je zou normaal gesproken via deze pagina je verbruik kunnen controleren. Ik zie dat je op dit moment niet in het buitenland bent, klopt dat? Je kan je verbruik alleen in het buitenland controleren. Voor nu heb je in ieder geval genoeg MB's mocht je nu naar het buitenland gaan (Zone 1).

Als ik verder nog iets kan betekenen, laat het mij dan weten.
Hallo, ik kan niet bellen naar het buitenland, is er dan een blokkade?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Esimesek,

Ik heb zojuist op jouw eerdere bericht gereageerd. Zou je het in het vervolg bij één bericht per vraag kunnen houden? Het meerdere malen stellen van je vraag is tegen de huisregels. Het helpt ook niet om je vraag sneller te laten oppakken, want we pakken alles op volgorde van binnenkomst op.

Reageer