Vraag

Verbruik internet buitenland niet inzichtelijk

• 14 september 2016
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Via de tmobile App en via My tmobile kan ik niet meer zien wat mijn internet verbruik in het buitenland is?
Hoe kan dit?

5 reacties

Reputatie 6
Via de tmobile App en via My tmobile kan ik niet meer zien wat mijn internet verbruik in het buitenland is?
Hoe kan dit?

Hoi paslang,

Welkom op het forum!

Welk internetverbruik bedoel je precies? De standaard MB's uit je bundel of een Travel&Surf pas?
de travel en surf pas
Reputatie 7
Badge +20
Hey Paslang,

Je zou via de My T-Mobile App of t-mobile.nl/roaming jouw verbruik moeten kunnen inzien. De Travel & Surf app is sinds 13 september niet meer actief, dus vanaf nu gaat alles via de My T-Mobile App. In het menu moet je dan 'Buitenland' selecteren.

Mocht je dit niet kunnen zien, kun je dan aangeven of je wel de laatste versie van de app hebt?

We horen het graag van je! 🙂
ja ik heb nu gezien dat ik "altijd eu buitenland" heb. Als ik in het buitenland zit en ik gebruik de app om mijn verbruik buitenland te zien geeft hij aan dat ik een travel & surf pas moet hebben. In nederland kan ik dat wel bekijken. Maar het gaat er juist om dat ik mijn verbruik wil zien als ik in het buitenland ben.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Paslang,

Mocht het in het buitenland niet lukken om je verbruik in te zien via de My T-Mobile app probeer dan deze pagina http://www.t-mobile.nl/roaming Deze werkt alleen in het buitenland en geeft wel het juiste verbruik aan.

Mocht dat niet het geval zijn, laat het ons dan weten. Dan kunnen wij dit verder onderzoeken.

Reageer