Vraag

Verbruik Travel & Surf

• 13 september 2016
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Gisteren kocht ik met succes een travel and surfpas voor 24,99 in Duitsland. De verbruikte MB's kon ik netjes volgen via de travel and surf app.
Vandaag lukt dit echter niet meer en ik vraag mij af of ik niet buiten de travel and surf pas om op internet zit en straks geconfronteerd word met een hoop extra kosten.
Waar kan ik deze duidelijkheid krijgen?

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Met een L-pas kan je blijven internetten als je bundel op is met een lagere snelheid . Volgens mij zou er dan geen extra kosten kunnen komen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Carmic,

Welkom op ons forum! :)

Als het goed is heb je onlangs een bericht ontvangen dat de Travel & Surf-app niet meer werkzaam is. Deze is gisteren stopgezet en je kunt nu via de My T-Mobile App zelf het dataverbruik in het buitenland inzien of via https:// t-mobile.nl/roaming.

Wat betreft de pas klopt het antwoord van Jan, je kunt inderdaad blijven internetten op basissnelheid wanneer je pas op is. Je kunt er dan ook voor kiezen om een nieuwe pas aan te schaffen om op hoge snelheid te blijven internetten. Bij de andere passen (kleiner dan L) stopt je internet gewoon. Je zult uiteindelijk dus nooit voor een verrassing komen te staan. Op het moment heb je trouwens nog ruim 800 MB over, dus data zat. ;)

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het dan weten!

Reageer