Ik ben afgelopen december verhuist naar het buitenland, waardoor ik mijn t-mobile abonnement niet meer gebruik. Ik heb gehoord dat ik mijn abonnement tussentijds kan opzeggen, omdat ik naar het buitenland ben verhuist en niet meer in Nederland sta ingeschreven. Ik begrijp wel dat ik mijn telefoon moet afbetalen. Hiervoor moet ik een speciaal emigratie formulier invullen, waar zou ik die kunnen vinden.
Mijn abonnement loopt nog 1,5 jaar en het is erg zonde als ik het toch niet gebruik.
Alvast bedankt :)
Groetjes,
Valentina
Beste antwoord door Anonymous
Welkom op de forum van T-Mobile.
Je kunt uiteraard je abonnement opzeggen, je telefoon afbetalen. Het ligt er overigens ook nog aan waar je heen wilt gaan verhuizen. In sommige gevallen kan je zelfs je abonnement meenemen. Behouden abonnement bij emigratie: https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/5437/behouden-abonnement-bij-emigratie
Je kunt wellicht iemand in Nederland vinden die je contract wil overnemen. Het is daarnaast mogelijk om je abonnement af te kopen zodat je nu in één keer het bedrag betaalt dat je de komende maanden dient te betalen tot eind van je contact.
Er zijn geen andere opties die T-Mobile je kan aanbieden. Iemand van T-Mobile zal contact met je opnemen zodra deze dit bericht heeft gezien, die kan je namelijk verder helpen met je emigratie vraag en waarschijnlijk ook per mail kunnen toezenden. Meer informatie kan ik niet vinden over emigratie en het formulier online ook niet.
Alvast heel veel plezier gewenst in het buitenland! Fijn weekend nog.