Beantwoord

Verhuizing naar het buitenland

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste,

Is het bij verhuizing naar het buitenland ( Duitsland ) mogelijk om mijn Nederlandse abbonement bij jullie aan te houden? Het enige wat er verandert is het woonadres, blijf Nederlands staatsburger en blijf tevens werkende in Nederland.

Met vriendelijke groet,

Max
icon

Beste antwoord door David 24 januari 2019, 09:44

Hi Max,

De aanvullende voorwaarden van redelijk gebruik zijn hierin zeker belangrijk, bedankt @OndersteSteen! Het abonnement is niet bedoeld om gebruikt te worden als standaard mobiel abonnement in het buitenland.

Daarnaast geef je ook aan dat je verhuisd naar Duitsland en dus geen Nederlands adres meer hebt. Aansluitingen bij ons moeten een Nederlands adres hebben, een buitenlands adres is dan ook niet mogelijk. In de situatie die je nu schetst is het dus niet mogelijk om jouw Nederlandse aansluiting te behouden.

Mijn collega Jaimy heeft in dit topic een uitgebreide uitleg gegeven over de opties die je hebt wanneer je naar het buitenland verhuist. Aan de hand hiervan kun je een keuze maken wat voor jou het handigste is.

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/voorwaarden/aanvullende-voorwaarden-redelijk-gebruik-buitenland.pdf
Reputatie 7
Badge +20
Hi Max,

De aanvullende voorwaarden van redelijk gebruik zijn hierin zeker belangrijk, bedankt @OndersteSteen! Het abonnement is niet bedoeld om gebruikt te worden als standaard mobiel abonnement in het buitenland.

Daarnaast geef je ook aan dat je verhuisd naar Duitsland en dus geen Nederlands adres meer hebt. Aansluitingen bij ons moeten een Nederlands adres hebben, een buitenlands adres is dan ook niet mogelijk. In de situatie die je nu schetst is het dus niet mogelijk om jouw Nederlandse aansluiting te behouden.

Mijn collega Jaimy heeft in dit topic een uitgebreide uitleg gegeven over de opties die je hebt wanneer je naar het buitenland verhuist. Aan de hand hiervan kun je een keuze maken wat voor jou het handigste is.

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons weten!

Reageer