Beantwoord

Verkeerde bellen kosten berekening in het buitenland

• 16 januari 2019
  • 2 reacties
  • 662 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

Ik heb een vraag over het bellen kosten berekening in het buitenland. In December ben ik naar Azerbeidzjan geweest. Op 25/12 had ik een gemiste call van een lokale nummer.
In het factuur voor deze maand staat deze gemiste call als uitgaande call van mijn nummer naar ... mijn nummer (316240 code voor mijn telefoonnummer).
Ik ook zie dat de gespreekduur was 9 seconden en als een minuut werd geteld. Ik kan accepteren of er interne regels zijn die aangeven dat gemiste call worden beschouwd als inkomende call, maar ik begrijp niet waarom ik moet betalen voor de call die ik heb niet gedaan!

Groetjes,
Dennis
icon

Beste antwoord door Hajar 17 januari 2019, 11:34

Hi Dennis,

Ik kan in je verbruikstatus niet terugzien zien of het om een uitgaande gesprek en dus wil ik je graag tegemoet komen. Ik heb de kosten van €2,29 vergoed en dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Ik kan in je verbruikstatus niet terugzien zien of het om een uitgaande gesprek en dus wil ik je graag tegemoet komen. Ik heb de kosten van €2,29 vergoed en dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Beste Hajar,

Bedankt voor uw reactie.

In de twee bijlagen zit een snapshot van mijn factuur en snapshot van mijn toestel cal log. Volgens de factuur het uitgaande gesprek was genomen op 25/12/2018 17:07 en in de cal log deze gesprek was genomen als gemiste call op 25/12/2018 14:07. Het tijd verschill tussen Azerbeidzjan en Nederland is 3 uur.

Groetjes,
Dennis

Reageer