Beantwoord

Verschil Internet Europa - Altijd Internet EU?

• 20 juli 2016
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

Beste

Zojuist op vakantie kreeg ik de melding na 500mb dat mijn datapack bijna op is. Ik was op My T-Mobile aan het kijken hoe dat kon. Er zijn veel storingen dus doorverwijzen ging moeilijk. Nu is ineens mijn databundel van Internet Europa gewijzigd naar Altijd Internet EU waarbij ik nog maar 1000mb data heb. Voorheen was deze onbeperkt naar mijn weten. Dus wat is nu precies het verschil en met welke van de 2 ben ik eigenlijk voordeliger uit? De kosten bedragen voor elk 14,99 p/m.

Alvast bedankt

Gino
icon

Beste antwoord door Sam- 20 juli 2016, 22:16

Hi Gino,

Welkom terug op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier weer te zien. ;)

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. In het systeem zie ik inderdaad dat er vandaag een wijziging is gedaan in je bundels via My T-Mobile. Je maakte voorheen gebruik van de Internet Europa bundel. Bij deze bundel kreeg je 500 MB tot je beschikking en kon je na het passeren van de 500 MB grens door blijven internetten tegen een basis snelheid.

De Altijd Internet EU bundel is een nieuwe bundel waarbij je in plaats van maar 500 MB, 1000 MB tot je beschikking krijgt. Daar tegenover staat wel dat je na het verbruiken van je MB's niet kan blijven internetten tegen een lagere snelheid. Daarnaast heb je ook 100 MB tot je beschikking uit je Nederlandse internet bundel, deze MB's kan je namelijk sinds kort meenemen naar het buitenland. Je hebt in totaal dus 1100 MB te verbruiken!

Mocht je zo veel internetten dat je 1000 MB's verbruikt, dan kan je jouw internet bundel resetten.

Omdat je de bundel vandaag hebt gewijzigd en hierover direct contact opneemt met ons wil ik je nog de gelegenheid bieden om terug te gaan naar de Internet Europa bundel. Laat ons dus weten of je gebruik wilt maken van de nieuwe (voordelige) voorwaarden en tarieven of dat je toch liever terug gaat naar Internet Europa.

Laat het ons weten. We helpen je graag verder. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Gino,

Welkom terug op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier weer te zien. ;)

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. In het systeem zie ik inderdaad dat er vandaag een wijziging is gedaan in je bundels via My T-Mobile. Je maakte voorheen gebruik van de Internet Europa bundel. Bij deze bundel kreeg je 500 MB tot je beschikking en kon je na het passeren van de 500 MB grens door blijven internetten tegen een basis snelheid.

De Altijd Internet EU bundel is een nieuwe bundel waarbij je in plaats van maar 500 MB, 1000 MB tot je beschikking krijgt. Daar tegenover staat wel dat je na het verbruiken van je MB's niet kan blijven internetten tegen een lagere snelheid. Daarnaast heb je ook 100 MB tot je beschikking uit je Nederlandse internet bundel, deze MB's kan je namelijk sinds kort meenemen naar het buitenland. Je hebt in totaal dus 1100 MB te verbruiken!

Mocht je zo veel internetten dat je 1000 MB's verbruikt, dan kan je jouw internet bundel resetten.

Omdat je de bundel vandaag hebt gewijzigd en hierover direct contact opneemt met ons wil ik je nog de gelegenheid bieden om terug te gaan naar de Internet Europa bundel. Laat ons dus weten of je gebruik wilt maken van de nieuwe (voordelige) voorwaarden en tarieven of dat je toch liever terug gaat naar Internet Europa.

Laat het ons weten. We helpen je graag verder. 🙂
Beste Issam,
Dan zou ik het graag zo houden 500MB op volle snelheid is toelaatbaar, maar de lagere snelheid is onwerkbaar.

Ik moet wel zeggen dat de naam Altijd Internet EU een misleidende naam is. Ik heb niet altijd internet, ik heb maar 1000mb en dan stopt het internet. Tenzij er ook daarna op een lagere snelheid nog internet wordt aangeboden zou het de naam rechtdoen.
Ook is een transparanter beleid wel handig, op de website was de mogelijkheid voor Internet Europa niet aanwezig. En ik kan ook geen bundels naast elkaar leggen.
Dat zou ik graag terug zien.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Gino,

Dan laten we het zoals het nu is.

Bedankt voor je feedback, ik kan me voorstellen dat dit voor verwarring zorgt.

Als je verder nog vragen, verzoeken of opmerkingen hebt dan horen we het graag van je!

Reageer