Beantwoord

Vertrek buitenland, wat zijn mijn opties?

  • 14 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Hallo, mijn contract verloopt op 31.05.2017. Wij vertrekken eind november voor goed uit Nederland, blijven wel in Europa. Wat zijn mijn opties? Moet ik het contract vroegtijdig beeindigen? Bedankt voor advies.
icon

Beste antwoord door Sam- 15 oktober 2016, 15:25

Hoi hoi Laura,

Welkom op het forum!

Wat gaaf zeg! Waar ga je naartoe verhuizen als ik vragen mag? Ben je al begonnen met de voorbereidingen? Ik wens je in ieder geval alvast heel veel succes met alles. ;)

Wel jammer dat je ons dan gaat verlaten natuurlijk, maar we denken graag met je mee!

De reden waarom ik vraag waar je naartoe gaat verhuizen is niet alleen uit interesse en nieuwsgierigheid, maar ook omdat we met een paar landen een overeenkomst hebben waardoor je jouw abonnement bij ons kan stopzetten zodat je daar verder kan gaan. Mocht je hier meer informatie over willen hebben dan kan je een kijkje nemen op onze website. Let wel op dat het toestelcontract wel afgekocht moet worden!

De tweede optie is om je bel en internet bundel uit te schakelen zodat je maandkosten dalen. Je betaalt dan alleen nog voor je toestelcontract en de €6,97 voor het startabonnement. Dit scheelt je maandelijks €14,12 ten opzichte van wat je nu betaalt. Dit kan je zelf via My T-Mobile in orde maken.

De laatste optie is om je abonnement te blijven gebruiken. We bieden namelijk ook bundels aan voor in het buitenland. Je hebt nu al bijvoorbeeld maandelijks 120 minuten te besteden in de EU, je kan onbeperkt sms'en in de EU, gratis gebeld worden in de EU en kan je 50 MB van je internet bundel gebruiken in de EU. Mocht dit voor jou niet voldoende zijn dan kan je er bijvoorbeeld voor kiezen om de Altijd EU Internet bundel te activeren. Hierbij krijg je 1000MB tot je beschikking voor in de EU. Dat is evenveel als wat je nu in Nederland toegekend krijgt.

Een vrij lang verhaal, maar ik hoop dat de mogelijkheden die er zijn nu wel duidelijk zijn. Heb je aanvullende vragen, was mijn uitleg niet duidelijk genoeg of heb je een ander verzoek? Laat het ons weten Laura, we zijn erg benieuwd naar je reactie. :8
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Laura,

Welkom op het forum!

Wat gaaf zeg! Waar ga je naartoe verhuizen als ik vragen mag? Ben je al begonnen met de voorbereidingen? Ik wens je in ieder geval alvast heel veel succes met alles. ;)

Wel jammer dat je ons dan gaat verlaten natuurlijk, maar we denken graag met je mee!

De reden waarom ik vraag waar je naartoe gaat verhuizen is niet alleen uit interesse en nieuwsgierigheid, maar ook omdat we met een paar landen een overeenkomst hebben waardoor je jouw abonnement bij ons kan stopzetten zodat je daar verder kan gaan. Mocht je hier meer informatie over willen hebben dan kan je een kijkje nemen op onze website. Let wel op dat het toestelcontract wel afgekocht moet worden!

De tweede optie is om je bel en internet bundel uit te schakelen zodat je maandkosten dalen. Je betaalt dan alleen nog voor je toestelcontract en de €6,97 voor het startabonnement. Dit scheelt je maandelijks €14,12 ten opzichte van wat je nu betaalt. Dit kan je zelf via My T-Mobile in orde maken.

De laatste optie is om je abonnement te blijven gebruiken. We bieden namelijk ook bundels aan voor in het buitenland. Je hebt nu al bijvoorbeeld maandelijks 120 minuten te besteden in de EU, je kan onbeperkt sms'en in de EU, gratis gebeld worden in de EU en kan je 50 MB van je internet bundel gebruiken in de EU. Mocht dit voor jou niet voldoende zijn dan kan je er bijvoorbeeld voor kiezen om de Altijd EU Internet bundel te activeren. Hierbij krijg je 1000MB tot je beschikking voor in de EU. Dat is evenveel als wat je nu in Nederland toegekend krijgt.

Een vrij lang verhaal, maar ik hoop dat de mogelijkheden die er zijn nu wel duidelijk zijn. Heb je aanvullende vragen, was mijn uitleg niet duidelijk genoeg of heb je een ander verzoek? Laat het ons weten Laura, we zijn erg benieuwd naar je reactie. :8
Hallo Issam,
Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Wij vertrekken naar Portugal - ik had al gezien dat dit land niet vermeld staat onder de landen waarbij je je abonnement door kunt zetten. Ik vind het eigenlijk wel een goed idee om mijn abonnement op te waarderen totdat wij een nieuw nummer hebben in Portugal en dan de kosten weer te verlagen om tot het einde van het contract uit te blijven betalen. Klinkt als goed advies! Nogmaals dank voor je tijd en het allerbeste!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Laura!

Graag gedaan hoor, ik ben blij dat mijn uitleg duidelijk was. :)

Oh gaaf zeg. Ik hoop dat je het snel naar je zin hebt daar! Als je verder nog vragen hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je natuurlijk graag verder. :8

Reageer