Beantwoord

voicemail buitenland

• 7 juni 2019
  • 5 reacties
  • 891 Bekeken

Ik wil graag mijn voicemail in het buitenland afluisteren, maar heb nog geen pincode ingesteld. Mijn abonnement is namelijk vlak voor vertrek ingegaan.
icon

Beste antwoord door Seccie 7 juni 2019, 14:50

Hallo @colexact,

Ik heb soortgelijke vragen hier op de community voorbij zien komen.
Zie bijvoorbeeld dit topic: Voicemail starten in buitenland.

Een webcare medewerker heeft toen een case aangemaakt voor een andere afdeling om toch de code naar de klant toe te sturen. Dat is uiteindelijk ook gelukt.

Wanneer is je abonnement ingegaan, wanneer ben je vertrokken naar het buitenland?

Webcare medewerkers lezen actief mee in de topics. Meestal reageren ze binnen 24 tot 48 uur.
Berichten worden behandeld en afgehandeld op volgorde van binnenkomst.
Helaas is het op dit moment drukker dan normaal vanwege leveringsproblemen m.b.t. installatie pakketten.
Bekijk origineel

5 reacties

Ik las inderdaad ook soortgelijke vragen. Vandaar toch maar mijn poging op de community.

Abo is per 1-6 ingegaan. Op 2-6 naar het buitenland vertrokken. Toegang tot de voicemail heeft geen bloedspoor, maar zou wel prettig zijn. Anders wacht ik af tot ik weer in nl ben(das volgende week).
Reputatie 7
Badge +19
Top! Fijn dat het gelukt is!
Reputatie 6
Badge +8
Hallo @colexact,

Ik heb soortgelijke vragen hier op de community voorbij zien komen.
Zie bijvoorbeeld dit topic: Voicemail starten in buitenland.

Een webcare medewerker heeft toen een case aangemaakt voor een andere afdeling om toch de code naar de klant toe te sturen. Dat is uiteindelijk ook gelukt.

Wanneer is je abonnement ingegaan, wanneer ben je vertrokken naar het buitenland?

Webcare medewerkers lezen actief mee in de topics. Meestal reageren ze binnen 24 tot 48 uur.
Berichten worden behandeld en afgehandeld op volgorde van binnenkomst.
Helaas is het op dit moment drukker dan normaal vanwege leveringsproblemen m.b.t. installatie pakketten.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Colexact,

Poging wagen is altijd goed! 😋

Dit kun je inderdaad via ons opvragen, dus top dat je even een berichtje hebt geplaatst. Ik heb dit doorgezet naar de collega's die de code naar je kunnen verzenden. Echter, kan dit wel wat langer duren dan normaal vanwege de vrije dagen met Pinksteren. Normaal gesproken zou het een werkdag moeten duren.

Veel plezier nog in het buitenland!
Het is gelukt (ben weer terug in NL).

Reageer