Beantwoord

Voicemail prepaid buitenland

Toon eerste reactie

32 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Iwasafi,

Er ging iets mis bij de manier waarop het nummer van de beller werd doorgeschakeld naar jouw telefoon. Dit nummer was te lang en werd daardoor niet herkend door het systeem, daar botste het gesprek als het ware door af. In principe kan een beller het beste +31 gebruiken, dus mocht het ooit nog voorkomen, dan kun je dat altijd nog proberen. 🙂

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, let us know!
Hoi Iwasafi,

Er ging iets mis bij de manier waarop het nummer van de beller werd doorgeschakeld naar jouw telefoon. Dit nummer was te lang en werd daardoor niet herkend door het systeem, daar botste het gesprek als het ware door af. In principe kan een beller het beste +31 gebruiken, dus mocht het ooit nog voorkomen, dan kun je dat altijd nog proberen. :)

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, let us know!

wat een raar onduidelijk uitleg en beschrijving van het probleem.
“ iets en te lang nummer “ !! dat meen je niet David.
welke bellers in Nederland gaan +31 gebruiken om mij te bellen ? (ze weten niet dat ik in buitenland ben)

Praten wij hier over hetzelfde issue ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Iwasafi,

We hebben het zeker over hetzelfde probleem. Deze constatering is er uit de analyse van het probleem, door onze technische jongens, gekomen. Wellicht wat opmerkelijk, maar zo zit het in dit geval.
Hi Iwasafi,

We hebben het zeker over hetzelfde probleem. Deze constatering is er uit de analyse van het probleem, door onze technische jongens, gekomen. Wellicht wat opmerkelijk, maar zo zit het in dit geval.

Dus als ik komende periode weer naar buitenland ga, moet ik bellers vragen om +31 te gebruiken en het risico weer nemen dat mijn voicemail weer niet doet
toch ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik heb de case nogmaals doorgenomen en dat blijkt inderdaad voor nu de oplossing te zijn. Mocht je de volgende in het buitenland weer een issue ervare, geef dat dan direct aan dan maken we weer een case aan. Hopelijk is dat niet nodig en moet het goed lukken door +31 te gebruiken. Voor nu wil je een fijn weekend toewensen!
Dat is de meeste dom technisch oplossing ever!

jij kan toch bellers allemaal niet vragen +31 te gaan gebruiken .
in ICT dat is gewoon bullshit !!

sorry ik neem geen risico weer onbereikbaar te zijn.
ik ben overgestapt naar Vodafone.

graag mij afmelden van die opwardeer smsjes ( we missen je ) het lukt mij niet af te melden via dat link.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Iwasafi,

Wat jammer om te lezen! Ik heb natuurlijk meteen de sms'jes voor je uitgezet, zodat je deze niet meer krijgt.

Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen, laat het dan ook gerust even weten!

Reageer