Beantwoord

Voucher inwisselen lukt niet

• 24 maart 2017
  • 5 reacties
  • 225 Bekeken

Ik heb een vouchercode voor mijn travelpas buitenland maar. Inwisselen lukt niet
icon

Beste antwoord door Sam- 25 maart 2017, 13:37

Hoi CB51,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Wat balen zeg, ik kan me voorstellen dat je hier gewoon zonder problemen gebruik van wil maken. Goed dat je dit dus bij ons aangeeft.

Zou je mij in een privébericht de vouchercode willen sturen? Dan stuur ik dit door naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. In de tussentijd heb ik kosteloos een Travel & Surf pas voor je geactiveerd. De kosten van deze pas zullen voor nu wel zichtbaar zijn op My T-Mobile, maar op je factuur worden de kosten rechtgetrokken middels een korting.

Ik hoop dat je dit een passende oplossing vindt. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je.

Ervaar je problemen met het netwerk in het buitenland? Check dan dit topic. Hier vind je alle instructies en tips omtrent het verbinden met het netwerk in het buitenland!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi CB51,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Wat balen zeg, ik kan me voorstellen dat je hier gewoon zonder problemen gebruik van wil maken. Goed dat je dit dus bij ons aangeeft.

Zou je mij in een privébericht de vouchercode willen sturen? Dan stuur ik dit door naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. In de tussentijd heb ik kosteloos een Travel & Surf pas voor je geactiveerd. De kosten van deze pas zullen voor nu wel zichtbaar zijn op My T-Mobile, maar op je factuur worden de kosten rechtgetrokken middels een korting.

Ik hoop dat je dit een passende oplossing vindt. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je.

Ervaar je problemen met het netwerk in het buitenland? Check dan dit topic. Hier vind je alle instructies en tips omtrent het verbinden met het netwerk in het buitenland!
Beste,
Bedankt voor je reactie.
Dat was zeker effe balen.
De vouchercode is -weggehaald-
Ik heb inmiddels zelf een travelpas en servicepasta gekocht....En ga morgen weer naar Nederland. Dus ik zie als oplossing 1x pas op vouchercode en de 2 andere retour
Mijn.vr. gr Kees Butter
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kees,

De code van jouw voucher is verwijderd uit jouw bericht, zodat iemand anders hier niet mee aan de haal kan gaan. Sowieso is het plaatsen van privégegevens hier niet toegestaan, omdat het een openbaar forum is en iedereen mee kan lezen.

Mijn collega Issam heeft al een Travel & Surf-pas voor jou vergoed en de andere 2 zijn nog geruime tijd te gebruiken. Die hoef je dus niet gelijk nog te gebruiken. Je kunt deze bij volgende reisjes gewoon weer inzetten! Ik ga er dan ook vanuit dat het gewoon goed werkt. Mocht dit niet het geval zijn, trek dan nog weer even aan de bel!
ik heb precies het zelevde probleem.Ik heb mijn voucher code ingevuld Maar het klopt niet helemaal.Wat moet ik doen?IK heb voucher met 5oo Mb Maar ik kann geen gebriuk van maaken?
Kunt U en prive code naar mij toestuuren zo dat ik zal kunnen genieten van het Internet ook buitenland?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sivy,

Wat balen dat het bij jou niet werkt. Ik zie dat je momenteel in Duitsland bent en dus heb ik kosteloos een Travel & Surf S pas voor jou geactiveerd. Je kan nu direct gebruik maken van internet. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

Laat je even weten of alles naar behoren werkt? 🙂

Reageer