Beantwoord

Voucher M-pas Travel & Surf

• 21 september 2016
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Via t-mobile extra vorige week een M-pas travel&surf besteld en 19 september deze gekregen. Een paar dagen later deze verzilverd alleen nooit geen databundel gekregen. In de avond nog een keer geprobeerd toen kreeg ik de melding dat de voucher code al gebruikt was. Nu weer een betaalde S pas gekocht... Toch erg zonde
Enig idee hoe dit kan gebeuren??
Heb al vaker een voucher travel&surf genomen en werkte gewoon.

Mvg,
Stephan
icon

Beste antwoord door David 23 september 2016, 11:43

Hoi Stephan,

Welkom terug op het forum! :)

Dat is inderdaad erg zonde, helaas ben je niet de eerste en enige die dit probleem heeft ondervonden. Ik zie in het systeem inderdaad dat je, ondanks de voucher, geen gebruik hebt kunnen maken van de pas. Om dit recht te trekken heb ik je laatste pas vergoed, zodat je hier geen onbedoelde kosten voor maakt. Hopelijk vind je dit een gepaste oplossing? Werkt verder het internet wel gewoon goed in het buitenland?

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Stephan,

Welkom terug op het forum! :)

Dat is inderdaad erg zonde, helaas ben je niet de eerste en enige die dit probleem heeft ondervonden. Ik zie in het systeem inderdaad dat je, ondanks de voucher, geen gebruik hebt kunnen maken van de pas. Om dit recht te trekken heb ik je laatste pas vergoed, zodat je hier geen onbedoelde kosten voor maakt. Hopelijk vind je dit een gepaste oplossing? Werkt verder het internet wel gewoon goed in het buitenland?

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons weten!
Ok vind ik een prima idee om de laatste pas in mindering te brengen.
Wat ik van het internet in Polen vind is dat er erg veel gewisseld wordt van aanbieders waardoor je batterij erg snel leeg raakt en het is niet heel snel daar.
Nogmaals bedankt

Mvg,
Stephan
Reputatie 7
Badge +20
Hey Stephan,

Graag gedaan! :)

Er wordt altijd gezocht naar het sterkste signaal, dus het zou inderdaad kunnen zijn dat je daardoor vaak wisselt van netwerk. De snelheid is iets waar we in Nederland erg mee verwend zijn, dat haal je maar in weinig andere landen!

Reageer