Beantwoord

Voucher Travel & Surf Zwitserland

• 25 februari 2019
  • 5 reacties
  • 199 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb een Voucher T&S Large voor Zwitserland aangeschaft. Nu heb ik deze geactiveerd, maar kreeg de bundel niet toegevoegd. Stond nergens duidelijke uitleg hoe verder. De pas dus uiteindelijk maar gekocht. Staat nu bij overige kosten €25 voor de pas. Wordt dit nog verrekend met mijn voucher?
icon

Beste antwoord door Jaimy 25 februari 2019, 15:07

Hoi ZwiFan,

Geen zorgen, ik heb de kosten voor de pas direct voor jou vergoed! Het zou natuurlijk gek zijn als je die dubbel moet betalen doordat het activeren niet lukt. Zo staat alles dus weer quitte! Je zult de vergoeding terugzien als korting op jouw volgende factuur.

Ik hoop dat zo alles in orde is en ik wens je nog een fijne tijd in het prachtige Zwitserland!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi ZwiFan,

Geen zorgen, ik heb de kosten voor de pas direct voor jou vergoed! Het zou natuurlijk gek zijn als je die dubbel moet betalen doordat het activeren niet lukt. Zo staat alles dus weer quitte! Je zult de vergoeding terugzien als korting op jouw volgende factuur.

Ik hoop dat zo alles in orde is en ik wens je nog een fijne tijd in het prachtige Zwitserland!

ik heb precies hetzelfde probleem. voucher verzilverd in Zwitserland en roaming aan, maar internet werkte nog steeds de hele dag niet met een aantal vervelende situaties als gevolg van niet kunnen communiceren.

Uiteindelijk hetzelfde 14,99 pakket aangevinkt en gekocht om enigszins mensen te kunnen bereiken en werkte meteen. Ik wil graag die 14,99 euro terughebben want heb nu 2 keer zelfde product gekocht en kan er maar 1 gebruiken.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @chocorins 

Geen zorgen. Ik heb voor jou ook de kosten van de pas vergoed. Dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur. Ik wens je een hele fijne tijd in Zwitserland en fijne feestdagen!

Een jaar later en weer in Zwitserland. Dit keer een M-voucher geactiveerd. Na activatie de M bundel aangevinkt. En nu heb ik weer €15 bij overige kosten staan. Wordt dit wederom op mijn factuur verrekend?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ZwiFan 

Geen zorgen ik heb de kosten vergoed. Ik wens je een fijne tijd in Zwitserland!

Reageer