Beantwoord

Voucher verzilverd voor M travel en surf pas maar nog steeds geen actief abo

• 19 september 2016
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Beste T-mobile,

Via T-mobile extra had ik een voucher besteld voor een M travel en surf pas. Deze heb ik een uur geleden verzilverd via de website (link in de mail is overigens verouderd)
De site zei dat het verzilveren gelukt was, maar nergens zie ik mn actieve M abonnement. Gaat dit wel goed?
Ik wil geen extra internetkosten op mn factuur hierdoor.

Hartelijke groet

Sarah
icon

Beste antwoord door David 20 september 2016, 09:34

Hey Sarah,

Welkom op ons forum! :)

In ons systeem zie ik terug dat de M-pas uiteindelijk wel geactiveerd is, maar dit heeft even geduurd. In het bericht werd aangegeven dat je de pas gekocht hebt, maar dat is alleen omdat het systeem niet herkent dat jij een voucher had. Als je naar je My T-Mobile gaat en bij verbruikstatus kijkt, zie je dat je alleen de S-pas hoeft te betalen en de M-pas staat op €0,-. Op het moment dat ik dit bericht plaats heb je nog 334 MB van je pas over.

Zou je een screenshot kunnen sturen van de mail en welke link dit is? Dan kunnen we die hopelijk gauw aanpassen, zodat de goede link erin staat.

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het ons weten! Nog een mooie tijd in het buitenland! 😃
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Sarah,

Welkom op ons forum! :)

In ons systeem zie ik terug dat de M-pas uiteindelijk wel geactiveerd is, maar dit heeft even geduurd. In het bericht werd aangegeven dat je de pas gekocht hebt, maar dat is alleen omdat het systeem niet herkent dat jij een voucher had. Als je naar je My T-Mobile gaat en bij verbruikstatus kijkt, zie je dat je alleen de S-pas hoeft te betalen en de M-pas staat op €0,-. Op het moment dat ik dit bericht plaats heb je nog 334 MB van je pas over.

Zou je een screenshot kunnen sturen van de mail en welke link dit is? Dan kunnen we die hopelijk gauw aanpassen, zodat de goede link erin staat.

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het ons weten! Nog een mooie tijd in het buitenland! 😃
Beste David, dank voor je berichtje! Ik zie hier niet zo snel hoe ik je een screenshot kan sturen want ik kan hier geen attachments toevoegen? De link in de mail is in ieder geval : https://www.t-mobile.nl/roaming. Stuur me anders ff een email adres dan forward ik de mail naar je.
Grt
Sarah
Uhm... Verkeerde link. In de mail staat: http://www.roaming.t-mobile.nl/voucher
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sarah,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb dit doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Ik hoop dat het snel aangepast wordt!

Voor nu wens ik je een leuke in het buitenland! 🙂

Reageer