Beantwoord

Voucher verzilveren mislukt

• 17 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Waarom kan ik mijn travel pas voucher niet verzilveren!? De doorgegeven link van t mobile gaat naar een pagina die niet bestaat..
icon

Beste antwoord door Hajar 18 oktober 2016, 12:08

Hi Mirnabielma,

Goed dat je dit aangeeft, Het lijkt erop dat meerdere klanten hetzelfde probleem ervaren. Ik zie dat je met je T-Mobile Extra punten een S-pas heb besteld. Ik heb daarom nu kosteloos een S-pas voor je geactiveerd. Je kan er direct gebruik van maken.

Laat je mij weten of alles naar behoren werkt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mirnabielma,

Goed dat je dit aangeeft, Het lijkt erop dat meerdere klanten hetzelfde probleem ervaren. Ik zie dat je met je T-Mobile Extra punten een S-pas heb besteld. Ik heb daarom nu kosteloos een S-pas voor je geactiveerd. Je kan er direct gebruik van maken.

Laat je mij weten of alles naar behoren werkt?
Beste Hajar, hartelijk dank voor je hulp, helaas ga ik precies vandaag terug naar NL en ik zou dus niet meer gebruik kunnen maken van de S-pas. Misschien kan ik hem voor mijn volgende vakantie gebruiken., groet
Reputatie 7
Badge +20
Aah oke. Jammer want hij is al geactiveerd en heb hem ook vergoed. Ik heb nu je T-Mobile Extra punten teruggeboekt dan kun je er zelf weer een kopen als je op vakantie gaat.

Als ik nog iets anders kan betekenen, laat het mij weten. 🙂

Reageer