Beantwoord

Vraag over EU Roaming

• 9 november 2020
  • 1 reactie
  • 602 Bekeken

Hoi iedereen!

Ik had een vraag over roaming. Ik heb vandaag het bericht gekregen van T-Mobile dat ik meer data heb gebruikt in de EU voor de laatste 4 maanden dan in Nederland. Ik had een paar vragen over de extra kosten en hoe die werken.

Allereerst, worden de extra kosten in rekening gebracht voor alle gebruikte GB’s, of alleen de GB’s die gebruikt worden in de EU?

Ik was ook een beetje verward over de timing. Er staat dus dat als ik in de huidige roaming periode mijn gedrag niet verander, dat er in de volgende factuurperiode een toeslag 4,24 in rekening wordt gebracht per GB. Betekent dat dus dat die 4,24 in rekening wordt gebracht voor mijn roaming verbruik in deze periode (dus dat ze terugwerkend extra kosten op mijn roaming gedrag plakken), of dat die 4,24 in rekening wordt gebracht op alle GB’s die ik gebruik in de volgende factuurperiode?

Voor extra informatie ik heb een T-Mobile Unlimited abonnement dus ik krijg gratis 18GB in het buitenland per maand. 

Graag hoor ik van jullie!

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 november 2020, 12:28

Hallo @Hannah-145 

Wanneer je terug bent in Nederland geldt er geen toeslag meer dus het is alleen voor in andere EU landen.

Ik vond dit in de voorwaarden :

Indien er sprake is van onredelijk gebruik van het Abonnement verzoekt T-Mobile je om je (roaming) gedrag aan te passen. Wanneer je gedrag na 14 dagen niet aantoonbaar is veranderd kan T-Mobile vanaf dat moment de maximale toeslag op je roaming verbruik in rekening brengen.

vanaf dat moment dus niet met terugwerkende kracht.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Hannah-145 

Wanneer je terug bent in Nederland geldt er geen toeslag meer dus het is alleen voor in andere EU landen.

Ik vond dit in de voorwaarden :

Indien er sprake is van onredelijk gebruik van het Abonnement verzoekt T-Mobile je om je (roaming) gedrag aan te passen. Wanneer je gedrag na 14 dagen niet aantoonbaar is veranderd kan T-Mobile vanaf dat moment de maximale toeslag op je roaming verbruik in rekening brengen.

vanaf dat moment dus niet met terugwerkende kracht.

Reageer