vragen/voorwaarden Datagebruik in het buitenland

• 19 januari 2009
  • 304 reacties
  • 17637 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

304 reacties

Reputatie 6
Lijkt me niet, je hebt namelijk wel gebruik gemaakt van het duitse netwerk. Tip: stel het netwerk handmatig in op je telefoon ipv dat die op automatisch staat. Het zal je dan niet meer gebeuren.
Reputatie 2
Hoe kan ik op mijn Nokia N97 mini Web 'n Walk uitzetten, zodat ik hier in het buitenland geen kosten voor heb. Ik vind het belachelijk dat je dit niet op de site van T-Mobile kunt vinden.
Reputatie 2
@fi1978
Je handleiding is niet helemaal duidelijk. Ik heb daarom gezocht via de Nokia site en kom het volgende tegen:

Bij toegangspunt in je toestel menu moet je je bevestiging aan zetten, in plaats van automatisch. Je mobiele telefoon maakt dan niet meer gebruik van een beschikbaar netwerk, maar kan alleen gebruik maken als jij toestemming geeft. Natuurlijk kun je ook voor verterk, je services tijdelijk uit laten zetten via de T-Mobile klantenservice.

Ik verwijs je naar toestelhulp van de T-Mobile website. Hier vindt je bovenstaande terug.
Reputatie 6
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=117607]vragen/voorwaarden Datagebruik in het buitenland (deel 2)[/thread].

[/modbreekt]