Beantwoord

Vrij internet in de EU

• 12 januari 2017
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Zoals besproken in mijn eerdere topic (die nu op slot staat).
Mogen alle providers in juni 2017 geen extra kosten rekenen voor internet in het buitenland. Nu bieden providers al vanaf december 2016 dit al aan. Waar blijft t-mobile. Ik heb nu 100mb in het buitenland. Dit is bullshit. Moet ik overstappen naar Vodafone, omdat deze nu per maand 12gb Nl +EU voor 37euro aan kan bieden. Ik ben nu al lang bezig met T Mobile om iets te regelen. Maar ze doen onwetend, en bieden mij alleen maar hele dure opties aan.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 12 januari 2017, 15:07

Hoi Says72.

Had je nog niet gehoord dat T-Mobile Go gelanceerd wordt op 16 januari? Misschien voldoet één van die abonnementen aan je wensen? In het algemene topic kun je er meer over lezen. Nog niet alle informatie is beschikbaar, per 16-1 zouden we alles te weten moeten krijgen. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Ik ben al jaren klant bij T Mobile, maar vrees dat ik bij geen verandering dat niet blijft.
Hoi Says72.

Had je nog niet gehoord dat T-Mobile Go gelanceerd wordt op 16 januari? Misschien voldoet één van die abonnementen aan je wensen? In het algemene topic kun je er meer over lezen. Nog niet alle informatie is beschikbaar, per 16-1 zouden we alles te weten moeten krijgen. 🙂

Reageer