Beantwoord

Vrije roaming bij T-Mobile

• 23 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 234 Bekeken

Wanneer vrije roaming bij Tmobile, ivm andere aanbieders
icon

Beste antwoord door David 22 november 2016, 12:39

Hey Omleiding,

Mijn collega Amy heeft hier toevallig vanochtend ook al in dit topic op gereageerd. 🙂

Om dubbele topics en discussies te voorkomen gaat dit topic op slot en verwijs ik je door voor verdere vragen/opmerkingen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Volgens mij zijn er nog geen aanbieders met vrije roaming . Meestal als dit gezegt wordt dan zitten er meerkosten in een abonnement. Denk zelf dat volgend jaar hier wel veranderingen in komen bij tmobile en andere providers
Ze moeten volgend jaar wel.. dit is opgenomen in de EU wet. Alle aanbieders mogen geen extra kosten rekenen in het buitenland. En ook is er een mogelijkheid om in een ander land een abonnement voor je telefoon te nemen. Dit is gunstig qua concurrentie voor de consument. Nu kunnen we kijken of er in een ander land de tarieven lager zijn. Vooral als de aanbieders per maand opzegbaar zijn, dit zie je steeds meer. Na 6 maanden opzeggen en weer opnieuw aansluiten..
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Says72,

Op dit moment is daar nog niets over bekend. Als er informatie hierover bekend is, zullen we dat uiteraard delen op het forum. Nu kun je gebruik maken van een Stel Samen & Stel Bij abonnement. Ik zie dat je op dit moment al gebruik maakt van dit abonnement. Daarmee kun je onbeperkt sms'en in de EU, gratis gebeld worden in de EU, 120 minuten van je belminuten gebruiken in de EU en tot 2GB meenemen op reis in de EU. Op deze pagina vind je meer informatie over dit abonnement.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Dit is wel degelijk het geval vanaf December 2016 bij Vodafone. Mijn collega heeft hier al een brief van gehad. Heb hier een foto van maar weet alleen niet hoe ik deze hier in een reactie krijg.

Edit: done! Bewijsmateriaal bijgevoegd 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey Omleiding,

Mijn collega Amy heeft hier toevallig vanochtend ook al in dit topic op gereageerd. 🙂

Om dubbele topics en discussies te voorkomen gaat dit topic op slot en verwijs ik je door voor verdere vragen/opmerkingen.