Beantwoord

Waarom heb in geen internet in België?

• 10 maart 2021
  • 2 reacties
  • 16 Bekeken

Hoi allemaal!

Sinds ik mijn telefoonabonnement heb verlengd en de verlenging is ingegaan heb ik geen internet meer zodra ik de grens over ga! Data roaming staat aan, ik krijg een melding in my t-mobile dat mijn bundel niet actief is in het gebied waar ik me dan bevind “antwerpen” dit probleem heb ik voorheen nooit gehad. Nu is het zo dat ik morgen vanaf 08:30 weer voor werk daar moet zijn en dus geen enkele verbinding heb. Ik kan dus ook niet bellen of gebeld worden omdat ik geen netwerk heb.

dit belemmert mij nu voor de 3e keer gedurende wat zakelijke afspraken. Hoop dat iemand dit voor mij achter de schermen kan oplossen terwijl ik me morgen vroeg in belgië bevind. Hierbij verleen ik daar toestemming voor!

groetjes!

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 maart 2021, 09:41

Hallo @Mnineb95 

Helpt het om misschien handmatig een andere netwerk provider te selecteren? Toestel opnieuw starten kan ook helpen.

Kijk eens of je geen blokkade actief hebt in je My T-mobile account of bijvoorbeeld een achterstand met betalen.

Nieuwe abonnementen hebben vaak bij afsluiten een blokkade voor internetten in het buitenland ik weet niet of dat voor verlengingen ook zo is.

Bekijk origineel

2 reacties

Dit is dan ook de melding die ik zie als ik me in belgië bevind.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Mnineb95 

Helpt het om misschien handmatig een andere netwerk provider te selecteren? Toestel opnieuw starten kan ook helpen.

Kijk eens of je geen blokkade actief hebt in je My T-mobile account of bijvoorbeeld een achterstand met betalen.

Nieuwe abonnementen hebben vaak bij afsluiten een blokkade voor internetten in het buitenland ik weet niet of dat voor verlengingen ook zo is.

Reageer