Beantwoord

Waarom informatie over Travel en Surfpas terwijl je in EU bent?

• 19 juli 2017
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Ik heb meen ik nog nooit antwoord gekregen op deze vraag : " .... Hoe kan het dat de Travel en surf pas wordt aangeboden terwijl je in de EU bent? Of geldt dit alleen voor een zakelijk abonnement?
Ik ben vanmiddag in Belgie aangekomen en op mytmobile vond ik de melding " welkom in Belgie " koop een Travel en surf pas"! Zie screenshot.
Let op het gemarkeerde gedeelte.

icon

Beste antwoord door Sam- 20 juli 2017, 10:23

Hoi hoi Matti100,

Erg vreemd zeg. Je hebt gelijk, dit zou niet getoond moeten worden. Je maakt gebruik van PrePaid en ook bij PrePaid kan je gewoon gebruik maken van je Nederlandse internet bundels. Je hebt dus geen Travel & Surf pas meer nodig.

Bedankt voor het aankaarten. Ik zet dit door naar de afdeling die hierover gaat! Hopelijk wordt dit snel aangepast. ;)

Werkt alles verder naar behoren in het buitenland? Anders kan je een kijkje nemen in het grote buitenland topic.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Matti100,

Erg vreemd zeg. Je hebt gelijk, dit zou niet getoond moeten worden. Je maakt gebruik van PrePaid en ook bij PrePaid kan je gewoon gebruik maken van je Nederlandse internet bundels. Je hebt dus geen Travel & Surf pas meer nodig.

Bedankt voor het aankaarten. Ik zet dit door naar de afdeling die hierover gaat! Hopelijk wordt dit snel aangepast. ;)

Werkt alles verder naar behoren in het buitenland? Anders kan je een kijkje nemen in het grote buitenland topic.
Ik heb een maand geleden al doorgegeven dat Informatie over Travel en Surf in de App komt tijdens verblijf in een Eu land.
Dat zou aangepast worden. Zie een screenshot van de Tmobileapp in Duitsland op vrijdag 25 augustus 2017. Ik vind dit een vervelende en ernstige fout, waar de klant de dupe van wordt. Misschien niet financieel, maar de klant wordt wel in grote verwarring gebracht.

Antwoord van David: Hi Matti100,

Bedankt voor de oplettendheid. Dit wordt vanzelf aangepast, waarschijnlijk met een volgende update. Dit komt vanzelf in orde!

Reageer