Beantwoord

Wanneer geldt de 60 dagen internetten in EU

• 10 februari 2017
  • 3 reacties
  • 362 Bekeken

Ik weet dat er voor Go unlimited 60 dagen onbeperkt internet EU geldt. Als ik een deel van het haar Go basic heb en daarmee ook in het buitenland kom, gelden deze dagen ook in de 60 dagen of is de 60 dagen regel alleen geldig inhet Go Unlimited abonnement?
icon

Beste antwoord door Skyrider 11 februari 2017, 00:52

Goedenacht Toppertje1.

Tot 60 dagen (per kalenderjaar) onbeperkt internet in het buitenland is alleen geldig voor Go Unlimited EU en Go Unlimited EU + USA. Na die 60 dagen wordt de bundel aangepast naar 10 GB per maand voor gebruik in EU of EU + USA tot het kalenderjaar voorbij is. Dan veranderd het weer naar onbeperkt, weer tot 60 dagen 🙂.

Met Go Basic krijg je per maand 1 GB aan mobiel internet om te gebruiken in NL én EU. Hier een overzicht van alle Go abonnementen.

Bron: T-Mobile - Go Unlimited

Indien je nog vragen hebt, hoor ik het graag. Nog een fijne nacht.

Met vriendelijke groeten,

Skyrider
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Goedeavond Toppertje1,

De 60 dagen beperking geldt alleen voor de unlimited abonnementen. Dit om het unlimited toch te beperken (whats in the name).

Voor de overige abonnementen geldt dat je maandelijks gekochte GB's binnen europa gewoon mag gebruiken. Zijn ze op, dan ga je in snelheid terug of je moet GB's bijkopen. (aanvullen).
Reputatie 4
Badge +9
Goedenacht Toppertje1.

Tot 60 dagen (per kalenderjaar) onbeperkt internet in het buitenland is alleen geldig voor Go Unlimited EU en Go Unlimited EU + USA. Na die 60 dagen wordt de bundel aangepast naar 10 GB per maand voor gebruik in EU of EU + USA tot het kalenderjaar voorbij is. Dan veranderd het weer naar onbeperkt, weer tot 60 dagen 🙂.

Met Go Basic krijg je per maand 1 GB aan mobiel internet om te gebruiken in NL én EU. Hier een overzicht van alle Go abonnementen.

Bron: T-Mobile - Go Unlimited

Indien je nog vragen hebt, hoor ik het graag. Nog een fijne nacht.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Goedemorgen,

Over dit onderwerp is al een hele grote topic geopend. Wil je daarom vragen om daar eens te lezen en gerelateerde vragen daar te stellen. Er staat in die topic al veel over geschreven.

Alvast bedankt en goed weekend.

Reageer