Wat zou jij klantviendelijk vinden...?

• 17 juli 2018
  • 1 reactie
  • 281 Bekeken

Dag allemaal,

Het volgende is het geval. Ik heb een 6 Gigabyte data abonnement per maand wat ik normaliter nooit verbruik. Ik hou gigabytes over per maand... Vind ik niet erg, beter mee verlegen dan onverlegen.
Het volgende scenario: Nu ben ik afgelopen twee weken op vakantie geweest in het buitenland en heb mijn data abonnement moeten verbruiken vanwege de hoge kosten van de plaatselijke WIFI verschaffer. (Het zijn Fransen en die lopen nog een beetje achter).
Het is natuurlijk fantastisch dat je je data abonnement nu in geheel Europa kunt gebruiken. Nu ben ik weer terug van vakantie. Nu heb ik moeten kiezen voor afknijpen van het abonnement omdat mijn dataverbruik de 6 gigabyte overschreed. Mijn dataverbruik is weer normaal en ik moet nu 7 dagen wachten op de volgende bundel. Wat vinden jullie zou de klantenservice dan coulance moeten kunnen toepassen?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Okubbe,

Ik moet wel een beetje gniffelen over je opmerking over de Fransen, haha. Heb je een fijne vakantie gehad?

Wat betreft je vraag: ik snap je punt! Echter werkt het niet op deze manier. Je maakt gebruik van een 6 GB bundel en het is dan als het ware je eigen keuze om deze in het buitenland op te maken. Omdat je aangeeft dat je normaal gesproken veel minder verbruikt dan 6 GB, kan ik je wel aanraden om eens te kijken of het voor jou voordelig is om je bundel om te zetten naar 3 GB. Dit scheelt natuurlijk kosten en past wellicht beter bij je verbruik! Mocht je dan naar het buitenland gaan, dan kun je de bundel altijd tijdelijk omzetten naar een hogere, aangezien je jouw bundel eens per factuurmaand mag wijzigen.

Hopelijk heb je iets aan mijn tips. ☺

Fijne dag nog en laat het me weten als je nog vragen hebt!

Reageer