Beantwoord

Weekpas verbruik

• 26 januari 2014
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Momenteel verblijf ik in Istanbul en had een week pas gekocht op donderdag 14.19 uur. Eind vrijdag om 18.54 uur bleek mijn pas verbruikt te zijn. Op deze dag mijn telefoon een aantal keer gebruikt om te whatsappen en Facebook te bekijken en voor de rest geen grote activiteiten gedaan. Zaterdag om 11.37 uur maar weer een nieuwe pas gekocht, per vergissing een App gedownload, resultaat: pas leeg. Kunt u voor mij uitzoeken hoe het kan dat mijn weekpassen zo achterlijk snel leeg gaan? Daarnaast is het niet mogelijk om whats-upjes te ontvangen c.q. te versturen, ondanks het feit dat op uw website staat dat dit wel mogelijk zou moeten zijn.
Ook heb ik een bundel met onbeperkt internet voor € 5,08 en mijn vraag is dan ook of dat ook voor het buitenland geldt. Ik kan dat nergens terug vinden en jullie praten in de omschrijving op de website over “altijd en overal”. Overal beschouw ik als overal waar ik mij bevindt……

In afwachting van uw antwoord, met vriendelijke groet,

Hoogachtend,

Paul
icon

Beste antwoord door Bram 27 januari 2014, 12:13

@casplo

Welkom op het forum! :)

Ik kan niet zien waar het letterlijk aan is opgegaan. Dit mogen wij niet bijhouden vanwege de wet op privacy. Wel kan ik aangeven dat je toestel ook zelf contact maakt met internet. Daarbij krijg je voor de weekpas maar 50 MB. Dit is erg snel op.
Bekijk origineel

3 reacties

@casplo

Welkom op het forum! :)

Ik kan niet zien waar het letterlijk aan is opgegaan. Dit mogen wij niet bijhouden vanwege de wet op privacy. Wel kan ik aangeven dat je toestel ook zelf contact maakt met internet. Daarbij krijg je voor de weekpas maar 50 MB. Dit is erg snel op.
Ik had een soortgelijk geval:
In Egypte op 24-01-2014 om 09.25u een 3-Dagenpas(15Mb) gekocht. Om 09:27u kreeg ik een sms dat 80% verbruikt was terwijl ik alleen WhatsApp, Berichten, Telefoon en Turf&Surf open had staan. Om 9:44 ontving ik de SMS dat de 3-Dagenpas verbruikt was. Met de weekpas (25 Mb) heb ik van 18-01-2014 12:43u tot 24-01-2014 06:58u gedaan! Ik ben toch wel heel benieuwd hoe dit kan. Het is wel erg makkelijk om te zeggen dat uit privacyoverwegingen niet kan worden nagegaan waar deze Mb's gebleven zijn, voorlopig zit ik met een strop van 20 euro...

Met vriendelijke groet,
Fake Nobbe

PS: Nog een poging gedaan om dit bij de Klantenservice na te vragen maar daar krijg je alleen maar een pratende robot die na een standaard praatje met verwijzigingen naar de T-Mobile site het gesprek beeindigd... zeeeeer irritant!!!
@FakeN

Ik begrijp volkomen dat je gebaat bent bij duidelijkheid en dat je graag wilt weten waar deze kosten precies aan verbruikt zijn. Wettelijk mogen we, zoals mijn collega heeft aangegeven, deze informatie niet opslaan dus we beschikken er niet over. T-Mobile houdt zich natuurlijk aan de wetgeving. We kunnen helaas niks voor je betekenen wat dit betreft.

Reageer