Beantwoord

Wel 4G icoon, geen toegang netwerk

• 5 februari 2019
  • 2 reacties
  • 272 Bekeken

In Duitsland nu, en geen internet, wel bellen. Alles staat goed ingesteld. 4G icoon in beeld, op Telekom, andere netwerken geprobeerd, nergens toegang tot netwerk. Geen enkele blokkade ingesteld, roaming aan etc
icon

Beste antwoord door Jaap1953 5 februari 2019, 12:08

Uw collega heeft op afstand reeds een reset gedaan, zonder succes. Ik heb inmiddels zelf een VPN reset gedaan naar basisinstellingen en dat werkt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jaap,

Ik denk graag met je mee over een oplossing! Ik heb gelijk gecontroleerd of er blokkades zijn en dat is niet het geval. Ik zie dat je gister wel een dataverbinding hebt gemaakt, maar je hebt heel weinig verbruikt. Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je je toestel al opnieuw gestart? Met welk netwerk ben je momenteel verbonden? Zou je handmatig het netwerk Telekom kunnen selecteren? Daarmee zou je het beste bereik moeten hebben. Je kan ook kiezen voo Telefonica.

Laat je even weten of het zo lukt? En anders sta ik voor je klaar om je verder te helpen!
Uw collega heeft op afstand reeds een reset gedaan, zonder succes. Ik heb inmiddels zelf een VPN reset gedaan naar basisinstellingen en dat werkt.

Reageer