Beantwoord

Wel 4G, maar geen internet in Oostenrijk

• 16 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

Ik wil dat er per direct iemand contact met mij opneemt. Telefonisch
Ik heb namelijk 0 internet vanaf t moment dat ik gister de grens over ging. Ben nu in oostenrijk bij de mac om de wofi te kunnen gebruiken. Voor jullie! Ik probeer al op alle mogelijke manieren internet te krijgen en jullie te bereiken maar niks. Zelfs de tmobile sites niet bereikbaar.
Ik MOET NU INTERNET. ik betaal 15 euro per maand voor mijn europa onbeperkt abonnement.
Het netwerk is overal 4g zeer sterk maar 1 site openen ho maar.
Bel me dus!!!!
icon

Beste antwoord door David 17 augustus 2016, 14:57

Hey Ragbambi,

Behoorlijk frustrerend dat jouw internet het over de grenzen niet doet.

Ik zie dat mijn collega je hier gisteren ook te woord over heeft gestaan en dit heeft doorgezet naar de technische afdeling. Er was overigens gister en vannacht een tijdelijke storing met roaming, deze is ondertussen opgelost. Zou je voor de zekerheid een andere provider kunnen kiezen en even je telefoon opnieuw opstarten?

We bieden overigens verschillende manieren van contact met de klantenservice aan. Als je telefonisch contact prefereert, dan is het handiger om te bellen met de klantenservice, in plaats van een vraag via het klantenforum te stellen.

Hopelijk wordt het snel opgelost en als je nog vragen hebt, laat het ons weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ragbambi,

Behoorlijk frustrerend dat jouw internet het over de grenzen niet doet.

Ik zie dat mijn collega je hier gisteren ook te woord over heeft gestaan en dit heeft doorgezet naar de technische afdeling. Er was overigens gister en vannacht een tijdelijke storing met roaming, deze is ondertussen opgelost. Zou je voor de zekerheid een andere provider kunnen kiezen en even je telefoon opnieuw opstarten?

We bieden overigens verschillende manieren van contact met de klantenservice aan. Als je telefonisch contact prefereert, dan is het handiger om te bellen met de klantenservice, in plaats van een vraag via het klantenforum te stellen.

Hopelijk wordt het snel opgelost en als je nog vragen hebt, laat het ons weten.
Ja het heeft zichzelf zojuist opgelost. Pfff wat een opluchting
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ragbambi,

Fijn om te horen dat het weer werkt! Dat lijkt mij inderdaad een opluchting.

Nog een leuke tijd toegewenst in Oostenrijk! 🙂 En als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het even weten!

Reageer