Beantwoord

Welkom in het buitenland berichten

• 11 november 2016
  • 14 reacties
  • 285 Bekeken

Graag zou ik willen weten, of ik de "welkom in..." sms'jes, die je bij iedere grensovergang krijgt, kan uitzetten?
Aangezien ik, als internationaal chauffeur, nogal wat grenzen passeer, krijg ik heel wat van deze sms'jes binnen.
Handig als niet zo vaak in het buitenland komt, maar voor mij niet echt noodzakelijk.
Bij voorbaat dank.
Gr. Peter.
icon

Beste antwoord door KoenM 11 november 2016, 11:47

Graag zou ik willen weten, of ik de "welkom in..." sms'jes, die je bij iedere grensovergang krijgt, kan uitzetten?
Aangezien ik, als internationaal chauffeur, nogal wat grenzen passeer, krijg ik heel wat van deze sms'jes binnen.
Handig als niet zo vaak in het buitenland komt, maar voor mij niet echt noodzakelijk.
Bij voorbaat dank.
Gr. Peter.

Hoi Peter,

Uiteraard kan dit, daarom heb ik een medewerker gevraagd dit voor je te doen. Het kan zijn dat je de komende 48uur nog een sms kan krijgen, maar ip vanaf maandag zou je er geen meer moeten krijgen.

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Bij voorbaat dank.
Gr. Peter.

Hoi Peter,

Uiteraard kan dit, daarom heb ik een medewerker gevraagd dit voor je te doen. Het kan zijn dat je de komende 48uur nog een sms kan krijgen, maar ip vanaf maandag zou je er geen meer moeten krijgen.

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Ha Koen, dat is mooi!
Hartelijk dank voor de moeite en bij eventuele volgende vragen zal ik zeker weer reageren.
Gr. Peter.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Peter,

Koen vroeg mij om even naar jouw topic te kijken en de sms'jes uit te zetten. Ik kan mij namelijk goed voorstellen dat het overbodig is als internationaal chauffeur om telkens deze berichten te krijgen! 😉 Ik heb de sms'jes dan zojuist ook voor je uitgezet!

Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen, let me know!
Hi Amy,
Dank je wel! Fijn ,die snelle service.
Fijn weekend en graag tot een volgende keer.
Gr. Peter.
Goedemorgen,

zouden jullie de welkoms sms voor het buitenland ook voor mij kunnen uitzetten. Dank!

hartelijke groeten
rene
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rene,

Ja, dat kan ik zeker! Ik heb bij deze de welkomst sms uiitgezet. Vanaf nu ontvang je geen berichten meer. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Hallo is het mogelijk om deze voor mij ook uit te zetten.😄. Vriendelijk bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Natuurlijk is dat mogelijk! Ik heb bij deze welkomst sms uitgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Ik wens je hele fijne feestdagen! 🙂
heee hoiiii, zou je de welkomstberichten voor mij ook uit willen zetten, ik zit hier op een drielandenpunt en krijg er 5 per dag. Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi mkatwijk,

Dat kan ik zeker! Ik heb ze bij deze utgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Fijne jaarwisseling! 🙂
Goedemorgen,

zouden jullie de welkoms sms voor het buitenland ook voor mij kunnen uitzetten. Dank!

hartelijke groeten
Hans
Reputatie 7
Badge +20
Hey Hans,

Dat is geregeld! Je ontvangt de berichten vanaf nu niet meer!
Goedemiddag, kunt u die van mij ook uitzetten?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Peterennikki,

Jazeker dat kan ik voor je regelen. De Welkomst-sms'jes staan nu voor jouw nummer uitgeschakeld hoor! 😃

Reageer