Beantwoord

Welkomsberichtjes buitenland

• 21 mei 2018
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 2
Kunt u deze uitzetten aub
icon

Beste antwoord door David 22 mei 2018, 12:43

Hoi Ingrid,

Kreeg je er ook heel veel in korte tijd binnen? Mag ik vragen waar je je bevindt op het moment? We zijn op de hoogte dat er iets niet goed verloopt met deze SMS'jes, dus dit wordt ook al onderzocht!

Voor nu heb ik de berichten in ieder geval voor je geblokkeerd. Je ontvangt dus geen notificaties meer over de tarieven in het buitenland. Het kan zijn dat het even duurt voor dit verwerkt is, maar dan weet je in ieder geval wel dat dit aangepast is.

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ingrid,

Kreeg je er ook heel veel in korte tijd binnen? Mag ik vragen waar je je bevindt op het moment? We zijn op de hoogte dat er iets niet goed verloopt met deze SMS'jes, dus dit wordt ook al onderzocht!

Voor nu heb ik de berichten in ieder geval voor je geblokkeerd. Je ontvangt dus geen notificaties meer over de tarieven in het buitenland. Het kan zijn dat het even duurt voor dit verwerkt is, maar dan weet je in ieder geval wel dat dit aangepast is.

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Reputatie 2
Ja heeeeeel erg veel ik denk dat er wel 80 berichten zijn. Bij de eerste 20 dacht ik
Nog dat iemand mij heel erg miste 🙂 maar helaas. Ik ben in england Gr Ingrid
Reputatie 7
Badge +20
Dat is inderdaad wel een behoorlijke tik overdreven, Ingrid! :S Heb je er nu nog last van, nu de berichten geblokkeerd zijn?

Reageer